خبرهای داغ:
سرپرست امور آبفاروستایی شهرستان رامشیرگفت: تقویت فشار آب شرب روستاهای مشراگه، نیزار ، بلاد مطلق و طبره از توابع این شهرستان با تعویض خطوط انتقال ساماندهی شد.
کد خبر: ۸۶۸۰۷۳۸
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
ستار اسکندری شنبه در گفت و گو با خبرنگار بسیج بیان کرد: روستاهای مشراگه، نیزار و طبره بدلیل فرسودگی خطوط انتقال دچار افت فشار و کمبود آب بودند که با تعویض خطوط فرسوده این مشکل حل شد.

وی گفت: لایروبی مخازن آب روستاهای بلاد مطلق و مشراگه و تعویض خطوط انتقال روستای مشراگه پس از 10 سال بدلیل فرسودگی توسط این شرکت انجام شد.
وی با اشاره به اینکه روستای مشراگه جمعیتی بالغ بر چهار هزار نفر دارد ادامه داد: کمبود آب در این منطقه از مهمترین مشکلات بود که با تعویض سوپاپ های خطوط انتقال هم اکنون آب شرب سالم با فشار قوی در طول شبانه روز برای روستاییان فراهم شده است.
وی اظهار کرد: گرفتگی شبکه توزیع و خطوط انتقال از دیگر مشکلاتی بود که روستاهای نیزار و طبره را با کمبود آب و افت فشار روبه رو ساخته بود که در این زمینه نیز مشکل حل و روستاییان از آب شرب سالم در طول شبانه روز برخوردار شدند.
سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی رامشیر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خسارت های وارد شده به تاسیسات مرزه در روستاهای نیزار و طبره بر اثر توفان چندی پیش گفت: این تاسیسات آب شرب هشت روستا با جمعیتی بالغ بر سه هزار نفر را تامین می کند.
وی افزود: توفان اخیر سبب شد تا ترانس برق و تعدادی از پایه های خطوط انتقال برق تاسیسات از کار بیفتد که با همکاری اداره برق و فرمانداری رامشیر این مشکل در کوتاهترین زمان حل شد.
اسکندری خسارت وارد شده به تاسیسات آبرسانی مرزه را 200 میلیون ریال اعلام کرد.
شرستان رامشیر از شمال با اهواز از غرب با بندر ماهشهر و از جنوب و شرق با امیدیه و از شمال شرقی با رامهرمز مجاورت دارد.
شهرستان رامشیر در تاریخ 13 دی 1384 به شهرستان تبدیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها