مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

افتتاح سالن ورزشی چند منظوره در دندی

پروژه سالن ورزشی چند منظوره با حضور معاون وزیر تعاون کارورفاه اجتماعی درشهر دندی- شهرستان ماهنشان افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۸۰۷۵۴
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت:

رسول احدی افزود: سوم خرداد ماه در گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر قهرمان تقی‌زاده معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به زنجان سفر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در سفر یک روزه به زنجان در برنامه‌های مختلفی شرکت خواهد داشت، اضافه کرد: نخستین برنامه تقی‌زاده در زنجان حضور در مراسم افتتاح سالن ورزشی چند منظوره شهر دندی است.

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: مجموعه ورزشی کارگران شهر دندی در زمینی به مساحت 12 هزار مترمربع ساخته شده و اعتبار هزینه شده برای آن 13 میلیارد ریال است.

احدی برگزاری جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان زنجان را از دیگر برنامه‌های معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد و گفت: این برنامه از ساعت 15 عصر سوم خرداد‌ماه در سالن جلسات شرکت شیر پگاه با حضور نمایندگان و مدیران دستگاه‌های عضو در شورای هماهنگی وزارت تابعه برگزار خواهد شد.

احدی ادامه داد: آخرین برنامه تقی‌زاده در سفر به زنجان دیدار با استاندار زنجان و تشریح‌ برنامه‌های وزارت تعاون در امور مختلف است که این برنامه نیز ساعت 16 و 30 دقیقه در استانداری زنجان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات