جانشین فرمانده سپاه ناحیه آستارا:

از ظرفیت مجامع بسیج در کاهش آمار جرائم استفاده شود

جانشین فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: در راستای کاهش آمار جرائم، کارگروه ها و مجمع بسیج می‌تواند تاثیرگذار باشد و باید از ظرفیت این مجمع استفاده شود.
کد خبر: ۸۶۸۰۷۶۵
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آستارا، بهزاد قنبری، در جلسه شورای بسیج که در سالن اجتماعات سپاه ناحیه آستارا برگزار شد با اشاره به آمار ضرب و جرح عمدی، توهین، تهدید و سرقت به ثبت رسیده در این شهرستان، اظهارکرد: جامعه متشکل از خروجی خانواده هاست و اگر والدین در تربیت فرزندان به نحو احسن عمل و با بهره گیری از تعالیم اسلامی و عرف قالب و منطق عمل کنند مطمئنا میزان جرائم مرتبت با فرزندان کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه خانواده نقش بسزایی در کاهش جرم دارد، افزود: تربیت صحیح فرزند در کاهش جرائم موثر است.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: در راستای کاهش آمار جرائم، کارگروه ها و مجمع بسیج می‌تواند تاثیرگذار باشد و باید از ظرفیت این مجمع استفاده شود.

وی طلاق را از معضلات اجتماعی جامعه دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان دست به دست هم داده اند تا فرهنگ خود را در بین خانواده های ایرانی ترویج دهند و بنابراین آموزش و پرورش، دانشگاه ها و روحانیون نقش مهمی در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی در مقابله با توطئه های دشمنان را دارند.

قنبری به استفاده نوجوانان و جوانان از شبکه های اجتماعی اشاره کرد و گفت: والدین نسبت به این مسئله بی تفاوت نباشند چرا که جوانان در این فضا گرفتار و مشکلاتی را برای آنان به وجود می‌آورد.

ارسال نظرات