جمع آوری بیش از یک میلیارد و ۶۰۲ میلیون ریال صدقه در کمیته امداد چرام

مدیرکمیته امداد شهرستان چرام از جمع آوری بیش از یک میلیارد و۶۰۲ میلیون ریال صدقه در سال گذشته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۰۷۸۴
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰
علی حسن مظاهری در گفتگو با بسیج ابراز داشت: در سال گذشته مردم خیر ونوعدوست شهرستان چرام بالغ بر یک میلیارد و۶۰۲ میلیون ریال صدقه به صندوقهای صدقات توزیع شده در سطح این شهرستان پرداخت کردند.
وی با اشاره به اینکه این مقدار صدقه از تخلیه شش هزار و ۵۰۲ صندوق صدقه در شهرستان جمع آوری شده، بیان کرد: تعداد شش هزار و ۳۷۰ صندوق کوچک ، ۳۸ صندوق متوسط و ۹۴ صندوق بزرگ در سطح شهرستان و روستا های اطراف برای جمع آوری صدقات مردم شریف توزیع شده است.
مظاهری اظهارداشت : مبلغ جمع آوری شده از صندوقهای صدقات برابر با بخشنامه و دستورالعمل این نهاد مقدس در راستای خدمات موردی ، فرهنگی ، مسکن ، جهیزیه ، درمان نیازمندان و سایر نیازمندی های مددجویان هزینه می شود.
وی با بیان اینکه حضور گسترده ی مردم در جشن ها و برنامه های مشارکتی کمیته امداد نشان از اعتماد مردم نوعدوست به این نهاد مقدس است، خاطرنشان کرد : تمام کمکهای مردمی در جشن ها و مراسمات خاص و طرح اکرام ایتام به سرعت در اختیار مددجویان و نیازمندان قرار می گیرد.
مدیر کمیته امداد چرام تصریح کرد: رفع فقر وارتقاء سطح اقتصادی ومعیشتی افراد کم بضاعت، نیازمند مشارکت بیشتر مردم نیکوکار درطرح های خداپسندانه این نهاد است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار