خبرهای داغ:
کلانتری 36 منطقه کیانشهر اهواز امروز با حضور تعدادی از مدیران استانی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۸۰۸۲۹
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
به گزارش بسیج، فرمانده انتظامی استان خوزستان شنبه درآیین افتتاح کلانتری منطقه کیانشهر اهواز بیان کرد: مدت ها است که از راه اندازی منطقه کیانشهر اهواز می گذرد اما مردم این منطقه خدمات را از کلانتری 14 کیانپارس می گرفتند که مشکلاتی را برای مردم به همراه داشت.

سردار محمد رضا اسحاقی گفت: در این کلانتری 60 پرسنل حضور خواهند داشت و از امروز کار خود را آغاز می کنند.
وی عنوان کرد: این کلانتری در مساحت سه هزار متر مربع و با زیر بنای 715 متر مربع با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال احداث شده است.
فرمانده انتظامی استان بیان کرد: این کلانتری می تواند نیاز مردم این منطقه را پوشش دهد.
در ادامه این آیین سرپرست استانداری خوزستان گفت : در طرح توسعه پایدار استان بخش های مختلفی در نظر گرفته شده است که از آن جمله می توان به بخش های امنیتی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی اشاره کرد.
فرج الله خبیر گفت: اگر امنیت و اطمینان نباشد زندگی مردم بسیار سخت می شود و امکان پیشرفت و شکوفایی برای مردم نخواهد بود.
وی افزود: مردم بسیاری از کشورهای پیرامون ایران از جمله افغانستان و پاکستان از نبود امنیت لازم در رنج هستند.
سرپرست استانداری خوزستان گفت: سرمایه گذار زمانی می تواند در یک منطقه سرمایه گذاری کند که امنیت لازم در آن منطقه وجود داشته باشد.
خبیر افزود: امنیت و فرهنگ دو مقوله ای هستند که با یکدیگر در ارتباط هستند، امنیت در ارتقاء فرهنگ یک جامعه تاثیر گذار است و فرهنگ یک جامعه در میزان امنیت موثر است.
وی بیان کرد: ناامنی و شرارت موجب افزایش هزینه های زندگی می شود و هر چقدر مردم به امورات مذهبی خود پایبند باشند جرم و جنایت کاهش می یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها