استاندار لرستان:

نبض سازندگی کشور در دستان قرارگاه خاتم الانبیاء است/69 روستای دلفان آبرسانی می شود

استاندار لرستان گفت: نبض سازندگی کشور در دستان قرارگاه خاتم الانبیاء است
کد خبر: ۸۶۸۰۸۴۱
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، بازوند در مراسم آغاز به کار احداث سد تاج امیر دلفان گفت: نبض توسعه و سازندگی کشور با اجرای پروژه های بزرگ در نقاط مختلف کشور در دستان قرارگاه خاتم الانبیاء است.

وی با بیان اینکه قرارگاه خاتم در منطقه پارس جنوبی با اجرای پروژه های عظیم در حال یک تمدن سازی است، افزود: سردار عبداللهیبه عنوان یک لرستانی برای ما یک افتخار است.

استاندار لرستان به نقش سردار عبداللهی به اجرای پروژه بزرگ راه بازرگان به بندر امام و عبور آن از شهرستان نورآباد اشاره کرد و گفت: پیشنهاد سردار عبداللهی این بود که این بزرگراه به جای عبور از کرمانشاه از هرسین- دلفان- خرم آباد-اندیمشک عبور کند تا شهرستان دلفان از بن بست خارج شود.

بازوند با بیان اینکه اجرای پروژه بزرگراه بازرگان- بندر امام نقش به سزایی در را خارج شدن دلفان از بن بست ایفاء می کند، افزود: طرح توسعه فرودگاه خرم آباد به عنوان 16 فرودگاه فعال کشور، ساخت دو بیمارستان و انعقاد قرارداد ساخت 50 هزار متر مربع مراکز بهداشتی و خانه های بهداشت بخشی از پروژه هایی است که ساخت آنها به قرارگاه خاتم واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه در صورت تخصیص کل اعتبارات در سال می توانیم 2500 متر مربع مرکز بهداشتی را در استان احداث کنیم، بیان کرد: محرومیت زدایی از یادگارهای اما خمینی (ره) بوده که امروز توسط قرارگاه خاتم در حال پیگیری است.

استاندار لرستان ضمن پذیرش درخواست منتخب مردم سلسله و دلفان در مجلس دهم برای آبیاری گندم زارهای بخش خاوه از طریق آب چاههای غیر مجاز این بخش، گفت: آبیاری اراضی گندم از چاههای غیرمجاز را می پذیریم اما امیدواریم که این رویه در سنوات بعد تکرار نشود.

بازوند با اشاره به اینکه شاخص آبرسانی در شهرستان دلفان پایین است، افزود: 69 روستای شهرستان دلفان از مجموع 100 روستای استان که تا پایان سال 95 از نعمت آب بهره مند می شوند آبرسانی خواهند شد.

وی با بیان اینکه امروز اقتصاد مقاومتی اولویت اول کشور است، تصریح کرد: همانگون که مردم جنگ را اداره کردند امروز نیز باید از ظرفیت مردم برای تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده شود.

استاندار لرستان گفت: سد تاج امیر از پروژه های اقتصاد مقاومتی استان لرستان و امروز خوشالیم که در آستانه نیمه شعبان و میلاد امام زمان (عج) عملیات احداث آن آغاز می شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار