خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه جنگ نرم بخش مرکزی قم مطرح کرد

استفاده از ظرفیت حوزه علمیه قم برای پیگیری مطالبات رهبری در روستاها

فرمانده قرارگاه جنگ نرم بخش مرکزی قم گفت: به منظور پیگیری مطالبات رهبر انقلاب اسلامی و رفع خلأهای فرهنگی موجود در روستاهای بخش مرکزی از ظرفیت حوزه علمیه قم استفاده می‌شود.
کد خبر: ۸۶۸۰۸۶۳
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳
مهدی‌علی بابایی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم با اشاره به بازدید حجت‌الاسلام والمسلمین لواسانی مسؤول طرح امین و نماینده معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم از مدارس و مساجد روستاهای تابع بخش مرکزی اظهار کرد: در این بازدیدها که به همراه اعضای قرارگاه جنگ نرم بخش مرکزی و شورای حوزه مقاومت بسیج شهید جلالی انجام شده، آسیب‌های فرهنگی این بخش مورد بررسی قرار گرفته است.

وی از مشارکت حوزه علمیه قم برای اجرای کردن طرح‌های فرهنگی قرارگاه جنگ نرم بخش مرکزی یاد و اضافه کرد: به منظور پیگیری مطالبات رهبر انقلاب اسلامی و رفع خلأهای فرهنگی موجود در روستاهای بخش مرکزی از ظرفیت‌های حوزه علمیه قم استفاده می‌شود.

فرمانده قرارگاه جنگ نرم بخش مرکزی قم خاطرنشان کرد: نبود ائمه جماعات ثابت در روستاها از مشکلات بخش مرکزی است که رفع این مشکل با مشارکت مسؤولان طرح امین حوزه علمیه قم پیگیری می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه دشمن به صورت مستمر تهاجمات فرهنگی خود را در نقاط مختلف نظام اسلامی دنبال می‌کند، گفت: با توجه به وضعیت فرهنگی موجود در سطح روستاها مسؤولان باید نسبت به این نقاط نگاه ویژه داشته باشند.

بابایی با بیان اینکه تحقق خواسته‌های رهبر انقلاب اسلامی بدون مشارکت دستگاه‌های اجرایی امکان‌پذیر نیست، عنوان کرد: امیدواریم نهادهای مختلف فرهنگی ظرفیت‌های خود را در اختیار گروه‌های داوطلب مردمی قرار دهند تا بتوانیم از این ظرفیت‌ها بیشترین بهره‌برداری را انجام دهیم.

فرمانده حوزه شهید جلالی ناحیه امام حسین(ع) استان قم خاطرنشان کرد: در روستاهای بخش مرکزی قم بسیجیان توانمندی فعالیت‌های فرهنگی را دنبال می‌کنند که برگزاری مستمر حلقه‌های صالحین و نشست‌های بصیرتی بخشی از این اقدامات است.
ارسال نظرات