خبرهای داغ:
مدرس حوزه رضوی گرگان؛

نوک پیکان تهاجم دشمن به سمت خانواده های ایرانی است

مدرس حوزه رضوی گرگان گفت: امروز جنگ نرم دشمن با ماهواره به خانه‌ها راه پیدا کرده است.
کد خبر: ۸۶۸۰۸۸۱
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان ,حجت الاسلام میر بهبهانی در مراسم ولادت باسعادت یگانه منجی عالم بشریت آقاامام زمان (عج) که باحضورفرماندهی ,مسئول نمایندگی ولی فقیه و کارکنان درنمازخانه ناحیه سپاه آق قلا برگزار شد ,اظهار کرد: ، اعتقاد به رستاخیز و معاد یکی از نافذترین و مؤثرترین باورها در جهت دادن به رفتار آدمی و تربیت و اصلاح اوست.
 وی با تأکید به اینکه ایمان به معاد تأثیر بسیار عمیق و گسترده ای در اعمال انسانها دارد ,بیان داشت: اصولاً اعمال انسان بازتاب اعتقادات اوست، یا به تعبیر دیگر رفتار هر کسی با جهان بینی او ارتباط مستقیم و تنگاتنگ دارد.
مدرس حوزه رضوی گرگان , با اشاره به اینکه امروز جنگ نرم دشمن با ماهواره به خانه‌ها راه پیدا کرده است، گفت: نوک پیکان تهاجم فرهنگی دشمنان خانواده‌ها را هدف گرفته است تا نسل جوان که آینده‌سازان این کشور هستند به خوبی تربیت نشوند.
وی تئوری تحریم و مذاکره را از جمله اقدامات دشمن در راستای نفوذ در داخل کشور و جلوگیری از حرکت سریع و شتابان انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: باید با هوشیاری کامل، گوش به فرمان مقام معظم رهبری از توطئه و نفوذ دشمن جلوگیری کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها