خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان شوش در آستانه تعطیلات مدارس پایگاه های اوقات فراغت را ملزم کرد با برنامه ریزی مناسب زمینه استفاده مفید از زمان را برای دانش‌آموزان فراهم کنند.
کد خبر: ۸۶۸۰۹۰۶
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
به گزارش بسیج، رضا نجاتی روز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شوش در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: اوقات فراغت دانش آموزان یکی از مهمترین برنامه ها پس از فصل امتحانات می باشد که باید مدنظر آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی ادامه داد: باید از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود در شهرستان شوش برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان استفاده شود. 
نجاتی ایجاد فضای سالم و آرام برای برگزاری امتحانات و موفقیت دانش آموزان را از دیگر ضرورت ها برشمرد و از آموزش و پرورش خواست مدارس و سالن های محل برگزاری امتحانات را به سامانه سرمایشی و سایر امکانات مناسب مجهز کند.
وی همچنین خواستار برنامه ریزی مناسب برای هرچه بهتر برگزاری کنکور سراسری در این شهرستان شد و گفت: نگهداری و حفاظت از اموال مدارس در فصل تابستان ضروریست.
رئیس شورای آموزش و پرورش شوش در ادامه از آمادگی لازم برای حمایت از خیرین مدرسه ساز خبر داد و گفت:از خیرین سایر شهرستان ها که مایل به همکاری در شهرستان شوش باشند استقبال خواهیم کرد.
مجتبی دیناروند مدیر آموزش و پرورش شوش نیز در این نشست گزارشی از عملکرد این اداره و برگزاری امتحانات ارائه کرد.
اوقات فراغت دانش آموزان، برگزاری کنکور و بررسی طرح های نیمه تمام آموزشی از مهمترین موضوع های مطرح شده در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان شوش بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها