خبرهای داغ:
معاون بهداشت و درمان سپاه استان در جلسه ستاد برگزاری مراسم سالگرد امام خمینی (ره) گفت: زایرین سالگرد امام راحل که دارای بیماری خاص هستند داروهای کمیاب بیماری را همراه داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۸۰۹۰۸
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
 به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سرهنگ دکتر پاسدار حبیب الله سیاهکالی مسئول بهداشت و درمان سپاه استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامی داشت سالگرد امام راحل گفت:  ما در روز یکشنبه  کمیته بهداشت و درمان و معاونت درمان شهرستان و هلال احمر جلساتی داشتیم  و مقرر شد برای هر شهرستان یک تیم بهداشت و درمان در نظر گرفته شود، و برای ناحیه امام سجاد و قزوین نیز این  برنامه مد نظر است، که برخی از وظایف برعهده هلال احمر و برخی به عهده شبکه بهداشت است.
 دکتر سیاهکالی در ادامه افزود:  از 12 خرداد تا 16 خرداد در حال آماده باش کامل هستند و علاوه بر خدمات به زایرین  هم استانی  خودمان، به زایرین استان های هم جوار و عبوری که از قزوین می گذرند در صورت  حادثه   خدمات  بهداشتی و در مانی ارائه خواهد شد.
 ایستگاههای صلواتی  و تغذیه زایرین زیر نظر  شبکه بهداشت و درمان سپاه استان کنترل می شود
 مسئوول بهداشت و در مان سپاه استان در مورد نظارت بر ایستگاههای صلواتی و تغذیه زایرین گفت: کسانی که ایستگاههای صلواتی می زنند باید کنترل شوند تا بحث امنیتی و خرابکاری احتمالی توسط معاندین کنترل شود، این موضوع با توجه به  وضعیت منطقه و دشمنی با انقلاب  هوشیاری در همه زمینه ها را می طلبد. و هرکس بخواهد ایستگاه صلواتی بزند باید زیر نظر ما به عنوان نهاد مسئوول کار کند و در شهرستانها هم باید اطلاعات آنها توسط نواحی کنترل شود.
دکتر سیاهکالی اقزود: ما با اورژانس مرکزی هماهنگ هستیم و یک پزشک همراه پرستار داریم که دو اورژانس از قزوین و یکی از شهرستان اعزام خواهند شد  و چنانچه در مناطق بیماری داشتند برسانند و هیچ مشکلی نیست زیرا با اورژانس مرکزی هماهنگ است.
مورد دیگر کمبود دارو برای بیماران خاص است که در برخی موارد ما داروهای در خواستی را حتی در داروخانه های معتبر به سختی فراهم می کنیم  و به افراد دارای بیماری خاص توصیه می شود که حتما داروهای خود را به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز بتوانیم کار  در مانی را انجام دهیم.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها