خبرهای داغ:
حجت الاسلام سید محمد آل ایوب:

بوسه بر دست پدر و مادر به انسان جان دوباره می بخشد

استاد حوزه و دانشگاه گفت: از کارهایی که باعث سعادت انسان می شود رمز ورود به بهشت، سجده های طولانی است، صله رحم عمر را طولانی و خانه ها را آباد می کند و همچنین بوسه بر دست پدر و مادر به انسان جان دوباره می بخشد.
کد خبر: ۸۶۸۰۹۱۱
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین: کلاس اخلاق کارکنان سپاه صبح شنبه اول خرداد در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه استان قزوین برگزار شد.
حجت الاسلام سید محمد آل ایوب به مشکلات زندگی امروز بشریت اشاره کرد و گفت: زندگی ما متاسفانه مالامال از مشکلات استرس و اضطراب و انحرافات و ... است که دلایل آن عدم آینده نگری ما است که باعث بروز مشلات می شود.
وی با اشاره به ویژگی های اجتماعی که باید به آن توجه کرد اظهار داشت: یکی از مهمترین صفات الهی ستار العیوب بودن است و بشر باید در زندگی اجتماعی خود اسرار و اطلاعات فردی دیگران را فاش نکند.
آل ایوب افزود: دیگر صفتی که باید از پیامبر بیاموزیم رعایت ادب و اول سلام کردن است که متاسفانه ما در این کار سهل انگاری می کنیم .
حجت الاسلام آل ایوب با اشاره به معنای واقعی تقوا بیان کرد: تقوا این نیست که که ما نماز شب بخوانیم وکارهای مستحبی انجام دهیم در واقع تقوا یعنی ترک محرمات و انجام واجبات است .
وی نقش ولایت فقیه را مهم خواند و گفت:ولایت فقیه یکی از علت هایی است که باعث وحدت بین همه مسلمانان می شود و عدم وجود مرجع واحد موجب تفرقه افکنی و شکاف و اختلاف بین مسلمانان می شود و امام زمان محور اسلام و ولایت فقیه است که دشمن در پی زیر سوال بردن ظهور امام زمان است.
این مسؤول به کارهایی که باعث سعادت انسان می شود اشاره کرد و گفت: رمز ورود به بهشت سجده های طولانی است – صله رحم عمر را طولانی و خانه ها را آباد می کند و همچنین بوسه بر دست پدر و مادر به انسان جان دوباره می بخشد و کارهایی از این قبیل موجب سعادت انسان می شود.
وی در پایان عنوان کرد:در روایت ها داریم که با ظهور امام زمان علم گسترش پیدا می کند و می گویند علم 28 جز دارد که تا قبل از ظهور ولی عصر فقط 2 جز آن آشکار شده است.


1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها