اکران طرح‌های ابتکاری در مشهد مقدس به مناسبت نیمه شعبان

از شعار «یا مهدی» بر دیوار کاخ سفید تا تسخیر وال استریت + تصاویر

در کارهای گرافیکی صورت گرفته به مناسبت نیمه شعبان تلاش شده تا موضوع جهانی بودن ظهور حضرت و آشنایی مخاطب با مسائل روز جهان اسلام با تکیه بر وحدت اسلامی به نمایش گذاشته شود.
کد خبر: ۸۶۸۰۹۳۰
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به مناسبت عید بزرگ نیمه شعبان معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در قالب کارهای گرافیستی، بیلبوردها، پوستر و دیگر تولیدات فرهنگی اقدام به فضاسازی‌ شهر مشهد کرده است.

در همین راستا طرح‌هایی ابتکاری با شعارهایی برگرفته از فرازهای دعای ندبه همچون «کجاست در هم شکننده شوکت زورگویان؟»، « کجاست آن که آماده شده برای ریشه کن کردن ستمگران‌»، «کجاست آن مایه‌ی امید برای از بین بردن ستم و تجاوز»، «کجاست نابودکننده سرکشان و متمردان»، «کجاست درهم شکننده شوکت زورگویان»، «کجاست آن مایه امید برای از بین بردن ستم و تجاوز؟»، «کجاست آن که آماده شده برای ریشه کن کردن ستمگران‌» و «کجاست صاحب روز پیروزى و گسترنده پرچم هدایت» در سطح شهر مشهد اکران شده است.

همچنین طرح‌های هنری دیگری برگرفته از همین فرازها با مضامین «کعبه؛ قبله جهان اسلام»، «قدس؛ قبله اول جهان اسلام» و همچنین مسجد خرمشهر اکران شده که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته و بازتاب خوبی نیز در شهر مشهد داشته است.

به گفته‌ مسئولین اجرا کننده این طرح‌ها، در این کارهای گرافیکی تلاش شده تا موضوع جهانی بودن ظهور حضرت و آشنایی مخاطب با مسائل روز جهان اسلام با تکیه بر وحدت اسلامی به نمایش گذاشته شود. «تا انقلاب مهدی نهضت ادامه دارد» نیز شعاری است که معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد برای اکران این طرح ها برگزیده است.

بخشی از تصاویر این اکران‌های شهری را در ادامه می‌بینید:







ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار