کارشناسان معتقدند افشای ناکارآمدی های دولت در زمینه هسته ای و همچنین ابعاد اقتصادی از اصلی ترین دلایلی است که باعث شده تا جریان رسانه ای اصلاحات به شدت از برنامه اینترنتی دکتر سلام هراس داشته باشد.
کد خبر: ۸۶۸۰۹۸۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه
برگزاری جشن سه‌سالگی برنامه طنز اینترنتی دکتر سلام با واکنش بسیار منفی از سوی رسانه های جریان برانداز رو به رو شده است. این رسانه ها که به عمق نفوذ طنز ساده و بی آلایش دکتر سلام آگاه هستند تلاش دارند تا با ادبیات توهین آمیز خود این طنز اینترنتی را که طی سه سال گذشته به اعتقاد بسیاری از کارشناسان توانسته است گل آقای دیگری در عرصه سیاسی کشور باشد تحت تاثیر قرار دهند.
در همین زمینه روزنامه شرق در  گزارشی با عنوان گعده مخالفان دولت با چاشنی هجو تلاش کرده است تا این جشن را به پاتوق مخالفت با دولت تبدیل کند. جالب اینجاست که این روزنامه به شدت از انتقاد محمدباقر قالیباف به روحانی در این مراسم برآشفته و تلاش کرده تا با پیش کشیدن مساله دعوت چندی پیش شهردار تهران از نماینده ها مجلس، وی را متهم به 
استفاده از منابع عمومی برای تبلیغات کند.
روزنامه اعتماد نیز در گزارشی در باره این همایش می نویسد « درست همسن دولت يازدهم هستند. اين همزماني اصلا عجيب و اتفاقي نيست. تولد دولت حسن روحاني، موتور محرك خيلي‌ها بود تا در اين سه سال گذشته كار سياسي را در قالب فعاليت فرهنگي جلو ببرند. آن هم در نقد تمام‌عيار دولت و سياست‌هاي دولت. سه سال است كه كليپ‌ها و پوسترها و ترانه‌هاي‌شان پاستور را نشانه گرفته و روز پنجشنبه اين سه سالگي به پايان رسيد تا مجموعه «دكتر سلام» وارد چهارمين سال فعاليت خود شود....»
کارشناسان معتقدند  افشای ناکارآمدی های دولت در زمینه هسته ای و همچنین ابعاد اقتصادی از اصلی ترین دلایلی است که باعث شده تا جریان رسانه ای اصلاحات به شدت از این برنامه اینترنتی هراس داشته باشد.  

ارسال نظرات