پس از انتشار تصاویر دیدار فائزه هاشمی با یکی از سرکرده های بهائیت در ایران، پنج به اصطلاح نواندیش با «اسف‌بار» خواندن واکنش‌ها به دیدار فائزه هاشمی با یکی از مدیران جامعه بهایی، تأکید کرده‌اند که «دیدار از یک هم‌‌وطن بهایی که سال‌های زیادی را به ناروا در زندان سپری کرده، نه تنها جرم نیست، که رفتاری دینی، اخلاقی و انسانی است».
کد خبر: ۸۶۸۰۹۸۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
خبرگزاری بسیج-سرویس اخبار ویژه

پس از انتشار تصاویر دیدار فائزه هاشمی با یکی از سرکرده های بهائیت در ایران، پنج به اصطلاح نواندیش دینی با «اسف‌بار» خواندن واکنش‌ها به دیدار فائزه هاشمی با یکی از مدیران جامعه بهایی، تأکید کرده‌اند که «دیدار از یک هم‌‌وطن بهایی که سال‌های زیادی را به ناروا در زندان سپری کرده، نه تنها جرم نیست، که رفتاری دینی، اخلاقی و انسانی است».
آنطور که رادیو فردا نوشته است محسن کدیور، حسن یوسفی اشکوری، عبدالعلی بازرگان، صدیقه وسمقی و حسن فرشتیان در این بیانیه که روز شنبه اول خرداد، منتشر شده همچنین از «اهل فرهنگ و هنر و سیاست» خواسته‌اند که «با جدیت بیشتر» از «اصل مهم روا‌داری با دگراندیشان» حمایت کنند!
فائزه هاشمی نیز پس از این دیدار  به بخش فارسی «یورونیوز» گفته است که خلافی مرتکب نشده و پشیمان نیست چرا که این ملاقات حقوق بشری بوده است!
لازم به ذکر است هر 5 نفر از این دگر اندیش ها سابقه ضدیت با ارزش های انقلابی را دارند بارها مواضع خصمانه علیه جمهوری اسلامی اتخاذ کرده اند.

ارسال نظرات