عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه با توجه به حساسیت های ویژه منطقه عاقلانه نیست که الگوی برجام برای حل مسائلی همچون سوریه و یمن و... استفاده شود، ادامه داد: امیدواریم که مسئولین بیش از پیش نسبت به تذکرات مقام معظم رهبری دقت نظر داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۸۱۰۰۶
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸

حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری بسیج با اشاره به اظهار نظر اخیر عراقچی معاون وزیر امور خارجه درباره توسعه مدل برجام به اوضاع منطقه ای گفت: با توجه به تذکرات مقام معظم رهبری باید عنوان کنیم که این اقدام کار درست و قابل قبولی در شرایط فعلی نیست.

وی با بیان این در قضیه برجام متاسفانه توان هسته ای کشور محدود شده است در حالی که چیزی عاید کشور نشده و حتی برخی از مسئولان دولتی اذعان به هیچ بودن برجام می کنند، خاطرنشان نمود: در این شرایط این شائبه به ذهن متبادر می شود که توسعه برجام به شرایط منطقه ای در واقع تسلیم کردن جبهه مقاومت در برابر خواسته های استکبار جهانی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه با توجه به حساسیت های ویژه منطقه عاقلانه نیست که الگوی برجام برای حل مسائلی همچون سوریه و یمن و ... استفاده شود، ادامه داد: امیدواریم که مسئولین بیش از پیش نسبت به تذکرات مقام معظم رهبری دقت نظر داشته باشند.
ارسال نظرات