نماینده مردم تهران با بیان اینکه متاسفانه هاشمی واکنش مناسبی نسبت به این خطای دخترش از خود نشان نداده است افزود: این مساله نشان می دهد که ایشان نمی تواند کنترلی روی فرزندان خود داشته باشد.
کد خبر: ۸۶۸۱۰۱۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

محمد اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی  خبرگزاری بسیج با اشاره به دیدار فائزه هاشمی با یکی از سرکرده های بهائیت گفت: به نظر من این مساله از روی غفلت نیست بلکه از روی آگاهی و غرض ورزی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه متاسفانه هاشمی واکنش مناسبی نسبت به این خطای دخترش از خود نشان نداده است افزود: این مساله نشان می دهد که ایشان نمی تواند کنترلی روی فرزندان خود داشته باشد.

کوثری با تاکید بر اینکه بهائیان در کشور اقدام به جاسوسی برای دشمن به ویژه اسرائیل می کنند و دستگاه قضایی و امنیتی باید در این زمینه فعال باشد و به این مساله به طور جدی رسیدگی نماید،‌ خاطرنشان نمود: البته این رفتار هاشمی منجر به تضعیف جایگاه خود و پدر در نزد افکار عمومی می شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید برخورد جدی با فائزه هاشمی از سوی دستگاه قضایی صورت بگیرد تا بار دیگری فردی چنین جسارت و جرئتی به خود ندهد، گفت: متاسفانه در سال های گذشته خانم هاشمی بارها از جایگاه و منصب پدرش سوءاستفاده کرده است.

ارسال نظرات