خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در آئین معرفی مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسکو، با اشاره به شرایط پیچیده جامعه امروز، گفت: راهبرد های رهبری تنها راه نجات کشور و رفع تحریم هاست.
کد خبر: ۸۶۸۱۰۲۰
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر با تاکید به اینکه زمانیکه دشمنان نبض دولتمردان کشور را به دست می آورند، برای رفع تحریم ها، شرط های بسیار سنگینی مطرح می کنند، از دولتمردان خواست با حفظ روحیه انقلابی به عنوان رمز اقتدار، تدابیر رهبر فرزانه انقلاب را در ارتباط با اقتصاد مقاومتی محقق کنند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به میلاد حضرت مهدی(عج)، خاطرنشان کرد: اعتقاد بسیار ارزشمندی که شیعه نسبت به منجی و موعود دارد، موجب شده که شیعه در سراسر عالم، از موقعیتی ممتاز و اقتداری قابل توجهی برخوردار باشد.

حجت الاسلام کاملی فر ادامه داد: همه پیروان مکتب اهل بیت(ع) به واسطه این اعتقاد و امیدی که بر آینده و حکومت جهادی حضرت ولی عصر(عج) دارند، در سراسر عالم احساس اقتدار و قدرت می کنند.


در پایان این آئین، با قدردانی از تلاش های حجت الاسلام ابراهیمی، حجت الاسلام رشیدی به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسکو معرفی شد.

ارسال نظرات