مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا:
مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه سپاه کربلا مازندران در همایش مهدویت که در سوادکوه برگزار شد،اظهار کرد: اطاعت از رهبر معظم انقلاب اطاعت از امام عصر(عج) است.
کد خبر: ۸۶۸۱۰۲۲
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت‌الاسلام یدالله غلامی مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا مازندران عصر امروز در همایش مهدویت سوادکوه که در حسینیه شهدای منطقه 20 متری زیراب برگزار شد، با اشاره به 4 هزار حدیث شیعه درباره امام زمان(عج)، اظهار کرد: اهل سنت نیز 200 حدیث درباره امام عصر(عج) دارند.

حجت‌الاسلام غلامی به ارمغان‎‌های ظهور امام عصر(عج) اشاره کرد و افزود: برکت و فراوانی، امنیت و عدالت کامل بخشی از ارمغان‌های ظهور امام عصر(عج) است.

وی با بیان اینکه جهل، غفلت و فقر در روایات ما به‌عنوان مصیبت‌های بزرگ معرفی شد، خاطرنشان کرد: موانع طبیعی، موانع جسمی، تنبلی مردم، عدم انفاق، ظلم و تبعیض، ضعف مدیریت مدیران و اسراف از دلایل فقر شمرده می‌شود.

غلامی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب 13 سال از 23 سالی را که نامگذاری کردند، به‌طور مستقیم یا غیر‌مستقیم در موضوع اقتصاد بود، اضافه کرد: مدیران به توصیه‌های مقام معظم رهبری درباره مسائل اقتصادی گوش نکردند که یکی از آنها خام فروشی است و معظم له از دوران سازندگی بر عدم خام‌فروشی تأکید کردند.

وی مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه در شناخت امام عصر(عج) ضعیف هستیم، گفت: اطاعت از نایب امام زمان(عج) وظیفه ماست و کسی که از نایب امام عصر(عج) اطاعت نکند از امام عصر که در اجرای آموزه‌های دینی سخت‌گیر‌تر است هم اطاعت نمی‌کند.


انتهای پیام/ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها