مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه:
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرلنگه گفت: حضرت مهدی(عج) بزرگترین پشتوانه مستضعفین و مظلومان عالم است.
کد خبر: ۸۶۸۱۰۳۹
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۱

حجت‌الاسلام والمسلمین علی عمرانی در گفت‌وگو با خبرگزاري بسيج استان هرمزگان با تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد امام زمان(عج) اظهار داشت: شب نیمه شعبان، شب بسیار مبارکى است؛ از امام جعفر صادق(ع) روایت است که از امام محمد باقر علیه‌الاسلام در مورد فضیلت شب نیمه شعبان سؤال شد؛ امام فرمود آن شب بعد از لیلة‌القدر افضل شب‌ها است و یکی از غنی‌ترین معارف اسلامی و آسمانی مساله مهدویت است که مطالب بی‌شماری در آن وجود دارد.

وی افزود: مسأله مهدویت از ارزش بالایی برخوردار است که می‌توان گفت؛ بدون معرفت، شناخت پروردگار متعال میسر نیست. مهدویت که همان امامت عصر است و امام‌شناسی پایه و اساس خداشناسی است و این مولود بسیار خجسته و فرخنده و بابرکت است و آثار خیر و برکت در جای جای این عالم پیدا و هویدا است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه تصریح کرد: حضرت مهدی(عج) بزرگترین پشتوانه مستضعفین و مظلومان عالم است و این حقیقت انکارناپذیر از زبان سید الشهدا نقل شده است و آن حضرت فرمودند؛ معرفت خدا این است که مردم هر عصر و زمان، امام و رهبر دوران خود را شناسایی کرده فرمان‌برداری و پیروی او را واجب بداند.

عمرانی در پایان با اشاره به فضیلت شب نیمه شعبان یادآور شد: کوشش کنید در دعا و ثنا بر خداى تعالی و از جمله برکات این شب مبارک آن است که ولادت باسعادت حضرت صاحب عصر امام زمان(عج) «ارواحُنا لَهُ الفدا» در سحر این شب در سال دویست و پنجاه و پنج در سامرا واقع شده و باعث مزید شرافت این شب مبارک شده است.

ارسال نظرات