خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید از اجرای بیش از 200 ویژه‌برنامه بزرگداشت سوم خرداد در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۱۰۵۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۰

موسی زارعی با گرامیداشت یاد و نام امام و شهدا، اعیاد مبارک ماه شعبان به‌ویژه ولادت باسعادت امام زمان(عج) و نیز فرارسیدن سالروز آزادی خرمشهر و حماسه سوم خرداد را تبریک گفت.

وی سوم خرداد را روز ایثار، مقاومت و ایستادگی خواند و با بیان اینکه آیین بزرگداشت آزادسازی خرمشهر در سال جاری تحت تأثیر جشن‌های نیمه شعبان و برای اهداف شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل برگزار می‌شود از اجرای بیش از 200 ویژه‌برنامه فرهنگی، ورزشی، تربیتی، بصیرتی و... بزرگداشت سالروز آزادی خرمشهر در سطح شهرها و روستاهای اقلید خبر داد.

زارعی دیدار با امام‌جمعه، تجدید میثاق با امام و شهدا و برگزاری جشن‌های متعدد و متنوع ولادت همراه با نشست‌های روشنگری و بصیرتی، یادواره شهدا، همایش ایثارگران، جانبازان و رزمندگان، پیاده‌روی‌های خانوادگی، محافل انس با قرآن، کارگاه‌های آموزشی، گردهمایی گردان بیت‌المقدس، همایش مادران، پرچم‌داران مقابله با جنگ نرم، کوه‌پیمایی بسیجیان و ... را به‌عنوان ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد امسال در اقلید برشمرد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید با اشاره به افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی سال پیش و برگزاری جلسات توجیهی اقتصاد مقاومتی سال جاری در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در زمینه صنایع تبدیلی کوچک و متوسط با توجه به ظرفیت این شهرستان در کشت حبوبات، سیب‌زمینی، سیب‌درختی و... تصریح کرد: افتتاح سالن ورزشی و برگزاری هیأت‌های منتظران موعود و عاشقان ولایت از دیگر ویژه‌برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در این شهرستان است.

زارعی در پایان سخنان خود بابیان اینکه اکنون در رویارویی با دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی در مقطع حساسی قرار داریم بر لزوم تقویت بنیه دفاعی بسیج تأکید کرد و از بهره‌گیری از درس‌های دفاع مقدس، عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر و تجربه رزمندگان و... باهدف ایجاد آمادگی رزمی در گردان‌های بیت‌المقدس و ارتقای توان و علم رزمی آنان به‌عنوان ویژه‌برنامه‌های شاخص این ایام خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها