خبرهای داغ:

شب خاطره سالروز آزادی خرمشهر برگزار می‌شود

معاون فرهنگی حوزه هنری استان فارس با اشاره به برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: مراسم شب خاطره تکاوران نیروی دریایی ارتش با حضور ناوسروان عباس ژاله برای نخستین بار در استان فارس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۸۱۱۲۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
 مهدی پارسایی با اشاره به مشارکت معاونت فرهنگی شهرداری، بنیاد حفظ آثار، بسیج هنرمندان و حوزه هنری استان فارس در برگزاری برنامه‌های بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: مراسم شب خاطره تکاوران نیروی دریایی ارتش با حضور ناوسروان عباس ژاله برای نخستین بار در استان فارس برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی حوزه هنری استان فارس بیان کرد: نیروی دریایی ارتش در روزهای نخست حمله به خرمشهر حضوری فعال داشتند و ذکر خاطرات آنها بخشی از تاریخ شفاهی دفاع مقدس محسوب می‌شود.

پارسایی افزود: عملیات فتح خرمشهر باید از زوایای مختلف برای عموم مردم به ویژه نسل جوان تبیین شود و ذکر این خاطرات از اقدامات موثر برای جلب جوانان به فرهنگ دفاع مقدس است.

وی گفت: این برنامه روز چهارم خرداد در پارک بعثت شیراز پس از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود و عموم مردم می‌توانند در این مراسم که با خاطره‌گویی و پخش موسیقی و غیره همراه است، شرکت کنند.

معاون فرهنگی حوزه هنری استان فارس خاطرنشان کرد: پخش مجموعه فیلم‌های منتخب جشنواره تولیدات حوزه هنری در زمینه دفاع مقدس از دیگر برنامه‌هایی است که با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه شیراز انجام می‌شود.

پارسایی تصریح کرد: جشن خوانش و امضای کتاب‌های هاشم پوریزدانپرست از استادان انقلابی دانشگاه شیراز نیز از دیگر برنامه‌های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر است و پس از برنامه این کتاب‌ها با تخفیف 50 درصد به دانشجویان ارائه می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها