خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز:

استکبار ستیزی عامل موفقیت رزمندگان در خرمشهر بود

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز بیان کرد: اعتقاد و ایمان بالا و تبعیت از ولایت فقیه عامل پیروزی رزمندگان عملیات بیت المقدس بود.
کد خبر: ۸۶۸۱۱۸۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین به مناسبت سالروز آزاد سازی فتح خرمشهر گفت: اعتقاد و ایمان بالا و تبعیت از ولایت فقیه عامل پیروزی رزمندگان عملیات بیت المقدس بود.

وی گفت: عملیات بیت المقدس یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین عملیات‌های نیروهای مسلح ایران در جنگ ایران و عراق محسوب می‌شود که  رزمندگان و ایثارگران ما در حماسه فتح خرمشهر با کمترین امکانات و تجهیزات توانستند با دشمنان مقابله کنند و فتح و پیروزی به ارمغان بیاورند و دشمنان را نیز در اهدافشان ناکام بگذارند.

حیدری افزود: امام خمینی(ره) در فتح خرمشهر فرمودند"خرمشهر را خدا آزاد کرد" و این جملات نشانگر این است که دست خداوند بر روی دستان رزمندگان ما بوده و هست.

این مسئول تصریح کرد: فتح خرمشهر در عملیات غرور آفرین بیت المقدس به پیروزی رسید و استکبار ستیزی رزمندگان اسلام است که توانست تا همیشه تاریخ  خرمشهر را به سند پرافتخار ملت ایران تبدیل کند.

وی با بیان اینکه دستی که در دوران مقدس به رزمندگان کمک می‌کرد امروز پشتیبان و حامی ملت و جمهوری اسلامی ایران است، عنوان کرد: شرایط نسبت به زمان دفاع مقدس تغییر کرده و امروزه جمهوری اسلامی ایران نقش موثری در سطح منطقه و چه بسا در دنیا دارد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه شرایط ما در وضع کنونی با شرایط فتح خرمشهر متفاوت است گفت: میدانی که روزی مسئولیت ما فقط در آزادسازی خرمشهر بود؛ امروز به برکت مدیریت حکیمانه مقام معظم رهبری و نفوذ انقلاب اسلامی در سطح منطقه به مرز مستکبرین جهان برای دفاع از ملت های مظلوم رسیده است.

حیدری در پایان با اشاره به نقش سپاه پاسدران در عرصه های مختلف انقلاب تاکید کرد: امروز هم در عرصه داخلی و هم عرصه بین الملل سپاه به عنوان خار چشم دشمنان است و پاسداران تا اخرین قطره خون خود و تاخنثی نمودن همه تهدیداتی که متوجه نظام اسلامی است ازپای نخواهند نشست.

3001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها