سردار استاد حسینی گفت: امام خط مبارزه و استقامت را به ما نشان داد و گفت چنان سیلی محکمی به صورت صدام بزنید که نتواند از جایش بلند شود.
کد خبر: ۸۶۸۱۲۳۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ سردار علی استاد حسینی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان البرز که صبح امروز در امامزاده محمد (ع) کرج برگزار شد؛ اظهار داشت: هرچه عظمت داریم مدیون خون شهدا هستیم و امام(ره) نیز گفتند مردم ایران تا ابد مدیون شهدا هستند.
نظام سلطه هدفی جز خشکاندن ریشه ملت ایران را ندارد/ امام(ره) خط مبارزه و استقامت را به ما نشان داد

وی افزود: وقتی دشمن با چراع سبز امریکا، شوروی، دولت های غربی به ما حمله کرد و تمام مرتجعین فکر می کردند که می توانند سه روزه کار خوزستان را تمام کنند و به خیال خام خود فکر می کردند ایران با وضعیتی که دارد شکست می خورد ولی نمیدانستند که دست های امداد الهی بر سر ملت ایران است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به اینکه در روزگاری نیروهای بسیج و سپاه می توانستند در کنار ارتش دشمن را از خاک ایران بیرون کنند ولی بنی صدر زیر بار نمی رفت گفت: استدلال بنی صدر این بود که نمی توانیم و خط سازش و لیبرالی همان موقع نیز حاکم بود.

وی تصریح کرد: با این حال امام خط مبارزه و استقامت را به ما نشان داد و گفت چنان سیلی محکمی به صورت صدام بزنید که نتواند از جایش بلند شود.

سردار استاد حسینی با بیان اینکه با عزل بنی صدر، نیروهای حزب الله وارد عمل شدند گفت: با ورود نیروهای بسیج، انتظامی، سپاه و ارتش عملیات های ثامن الائمه و طریق القدس و فتح المبین و الی بیت المقدس را انجام دادند.

وی افزود: عملیات بیت المقدس برای این بود که خط سازش منطقه بود و ما می خواستیم بگوییم هدف ما آزاد سازی قدس و خرمشهر اول کار است، لذا بعد از گذشت 25 روز عملیات پی در پی در 4 مرحله توانستیم به لطف خداوند متعال خرمشهر را آزاد کنیم.

فرمانده سپاه البرز گفت: با آزاد سازی خرمشهر امام(ره) گفتند"خرمشهر را خدا آزاد کرد" و این بدین دلیل بود که غرور ما را نگیرد و انچه دست اللهی پشت ان بود امام می دید.

نظام سلطه هدفی جز خشکاندن ریشه ملت ایران را ندارد/ امام(ره) خط مبارزه و استقامت را به ما نشان داد

وی در پایان تصریح کرد: اگر امروز هم بخواهیم بر دشمن پیروز شویم راهش این است که دین خدا را یاری کنیم چراکه نظام سلطه می خواهد ریشه ملت ایران را بخشکاند که این یک خیال واهی است و با استقامت ما روزی خواهد رسید که اثری از امریکای جنایتکار نخواهد ماند.

 
گفتنی است در این مراسم، سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده نیروی انتظامی استان البرز، مدیر کل بنیاد شهید استان، دکتر ایرانی فرماندار کلانشهر کرج، سردار اسلامی مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ، سیدحمید طهایی استاندار البرز، حجت الاسلام محمد جواد موحد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ،جمالی مدیرکل اطلاعات، ملاصالحی معاون سیاسی استانداری البرز ،اعضای شورای اسلامی شهر کرج، پرسنل نمونه یگانهای انتظامی، سپاه و لشگر 10عملیاتی سید الشهدا استان البرز و جمعی از خانواده های معظم شهداحضور داشتند.

 ادای احترام و نثار گل به مقام شامخ شهدای استان البرز از دیگر برنامه‌های صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان البرز بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها