مدیرکل حج و زیارت مازندران:

مردم از ثبت‌نام در دفاتر غیرمجاز پرهیز کنند / اعلام اسامی دفاتر غیرمجاز عتبات در مازندران

مدیرکل حج و زیارت مازندران اسامی دفاتر غیرمجاز عتبات عالیات در مازندران را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۶۸۱۲۶۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حبیب‌الله ساداتی اظهار کرد: پیش از این در خبرها هشدارهای لازم درباره فعالیت دفاتر غیرمجار و اعزام زائران به عتبات عالیات داده شده ولی با این وجود باز هم شاهد فعالیت آنان و مراجعه متقاضیان به این دفاتر هستیم.

مدیرکل حج و زیارت مازندران بیان کرد: در حال حاضر دفتر زیارتی درساسفر با مدیریت امیر عسکری و نگارستان با مدیریت فیروز سیدی در شهرستان رامسر به‌عنوان دفاتر غیرمجاز در حال فعالیت هستند که توصیه ما به متقاضیان برای سفر عتبات عالیات این است که به هیچ‌وجه به این دفاتر مراجعه نکنند.

وی با اشاره به اینکه این دفاتر هیچ‌گونه مجوزی از سازمان حج و زیارت ندارد و به‌صورت غیرمجاز درحال فعالیت هستند، اضافه کرد: در صورت بروز مسأله‌ای نمی‌توانند پاسخ‌گوی زائران باشند کمااینکه پیش از این نیز شاهد فعالیت این‌گونه دفاتر و سرگردانی افراد بودیم.

این مسؤول با تأکید بر اینکه مردم از ثبت‌نام در دفاتر غیرمجاز پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: شنیده شده که این دفاتر در حال اعزام زائران به عتبات عالیات هستند.

ساداتی با اعلام اینکه دریافت وجه به‌صورت نقدی از زائران عتبات عالیات ممنوع است، تصریح کرد: یکی از مواردی که نشان می‌دهد دفاتر غیرمجاز است، این بوده که وجوه را به‌صورت نقدی از افراد دریافت می‌کنند، چراکه برخی افراد مورد سوءاستفاده سودجویان قرار گرفتند و وجوه خود را پرداخت کردند و هنوز هم با گذشت چندین ماه اعزام نشده‌اند و نتوانسته‌اند وجوه خود را پس بگیرند.

وی یادآور شد: زائران با ثبت‌نام در کاروان‌های غیرمجاز از امنیت لازم برخوردار نبوده و امکان هر نوع حادثه‌ای وجود دارد.

مدیرکل حج و زیارت مازندران در بخش دیگری از سخنان خود درباره اعزام زائران در ماه مبارک رمضان به سفر عتبات عالیات، گفت: برنامه‌ریزی‌ها در حال نهایی شدن است که در آن صورت اطلاع‌رسانی می‌شود.


انتهای پیام/ع
# حج
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار