فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه اگر امروز در خلیج همیشه فارس در آرامش و امنیت به‌سر می‌بریم به برکت خون شهداست.
کد خبر: ۸۶۸۱۲۷۶
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان، سیدحسین فاطمی امشب با حضور در منزل خانواده معظم شهید دانش آموز رمضان زرگری با مادر این شهید والامقام دیدار کرد.

وی در این دیدار با تبریک به‌مناسبت اعیاد شعبانیه و فرارسیدن نیمه شعبان و میلاد باسعادت امام زمان (عج) اظهار داشت: اگر امروز در این منطقه و خلیج همیشه فارس در آرامش و امنیت به سر می‌بریم به برکت خون و مجاهدت‌های همین شهداست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه گفت: اگر روزی در جامعه از یاد و نام شهدا غافل شویم آن جامعه دوام و قوام نخواهد داشت و رو به انحطاط و نابودی خواهد رفت.

فاطمی اضافه کرد: سیره شهداست که مسیر را به ما نشان می‌دهد و با خواندن وصیت آنها راه را پیدا می‌کنیم و اگر امروز در دنیا حرفی برای گفتن داریم به عزتی است که به واسطه جانفشانی و ایثاری است که آنها به ما دادند.

وی تصریح کرد: شهدای عزیز ما مربوط به یک قشر خاص نیستند بلکه متعلق به همه احاد جامعه هستند چراکه خود از همه اقشار از دانش آموز گرفته تا کارمند و کارگر و کسبه بازار و روحانی در لباس بسیجی بوده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه در پایان خاطر نشان کرد: امروز ما نیز ادامه‌دهنده راه و منش شهدا با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری هستیم و بسیجی یعنی زیر پرچم اسلام با ولایت و در مسیر شهدا بودن است.

 

ارسال نظرات