یک مربی مازندرانی تیم ملی پاراتکواندوی کشور را در مسابقات قاره آفریقا قهرمان کرد.
کد خبر: ۸۶۸۱۳۲۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،در پایان اولین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی قاره آفریقا که با حضور ۱۱ کشور ایران، مراکش، اسپانیا، نیجریه، آلمان، ازبکستان، افغانستان، اوکراین، لسوتو، کومور و مصر که به میزبانی شهر پورت در کشور مصر برگزار شد.

تیم ملی پاراتکواندوی کشورمان با ۵ مدال طلای سعید صادقیان پور، اصغر عزیزی، محمود جعفرزاده (کلاس k43 و k43)، احمد نریمانی، ۲ مدال نقره سجاد جوانبخت و محسن عابدی، یک مدال برنز احمد نریمانی و کسب ۴۲ امتیاز با هدایت حسین مدانلو سرمربى جویبارى خود با شایستگی بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی قاره آفریقا ایستاد.

تیم مراکش با کسب ۳ مدال طلا، یک نقره و ۵ برنز و ۲۹ امتیاز به مقام نایب قهرمانی رسید، اسپانیا با ۳ مدال طلا، یک نقره و ۵ برنز و ۱۵ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

تیم های نیجریه، آلمان، ازبکستان و افغانستان، اوکران، لستو، کومور و مصر به ترتیب چهارم تا یازدهم شدند.

با تصمیم فدراسیون جهانی تکواندو، هوگوپوشان سایر قاره‌ها نیز مجاز به شرکت در این رقابت‌ها را داشتند. امتیاز این مسابقات برای تکواندوکاران قاره آفریقا G4 است و برای تکواندوکاران سایر قاره‌ها G2 بود.

تیم‌ملی پاراتکواندوی ایران فروردین ماه امسال با کسب ۷ مدال رنگارنگ، در گروه مردان سکوی نخست دومین دوره مسابقات پاراتکواندوی قهرمانی آسیا را از آن خود کرده بود.


انتهای پیام/ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها