همزمان با سالروز سوم خرداد و فتح خرمشهر مراسم صبحگاه مشترک در محل سپاه ناحیه شهرستان کیار برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۱۳۵۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت سوم خرداد و سالروز تاریخی فتح خرمشهر مراسم صبحگاه مشترک با حضور پایوران سپاه و نیروی انتظامی، فرماندار و جمعی از کارکنان ادارات شهرستان کیار برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه شلمزار طی سخنانی پس از تبریک ولادت امام زمان(عج) و سالروز آزادی خرمشهر گفت: در جنگ صفین وجود نیروهای نفوذی و تغییر و ایجاد شبهه در باورهای نیروها باعث شکست امام در جنگ شد و در جریان سقوط شهر خرمشهر وجود نیروهای نفوذی در نظام باعث نرسیدن مهمات به رزمندگان و سقوط این شهر گردید.

حجت الاسلام رضا بازیار، اظهار کرد: علت ظهور نکردن امام زمان(عج)تا امروز به دلیل نفوذ دشمن در اعتقادات شیعیان است و تا زمانی که شیعیان در باورهای خود شک و تردید کنند خود شیعیان به عنوان مانع ظهور محسوب می شوند و امام زمان(عج)، زمانی ظهور خواهد کرد که شیعیان واقعی آن حضرت به وسیله ی آزمایش ها و فتنه ها غربال شوند.

وی، خاطر نشان کرد:‌ امام صادق علیه السلام در باره شدت این فتنه‌ها می‌فرماید: به خدا سوگند شما خالص می شوید، به خدا سوگند شما از یکدیگر جدا می‌شوید، به خدا سوگند شما غربال خواهید شد تا اینکه از شما شیعیان باقی نمی‌ماند جز گروه بسیار کم و نادر.

امام جمعه شلمزار افزود: در این روایت شریفه امام (علیه السلام) هشدار می‌دهد که خداوند شیعیان را در زمان غیبت دچار آزمایش بسیار سختی خواهد کرد و بسیاری از اشخاصی که منتسب به شیعه هستند غربال می‌شوند و خالص می‌شوند و از این میان گروه بسیار اندکی از شیعیان باقی می‌مانند در این میان کسانی نجات خواهند یافت که خود را در زمان غیبت به امام زمان نزدیک و نزدیک تر کنند.

لازم بذکر است که در پایان با حضور درگلزارشهدای شهر شلمزار به مقام شامخ شهدا ادای احترام شد.

ارسال نظرات