خبرهای داغ:
فرمانده لشکر عملیاتی 17 علی‌بن ابیطالب(ع) گفت: قدم گذاشتن در حیاط‌های خلوت استکبار که در اختیار غرب بوده از دستاوردهای نظام اسلامی است و ملت بیدار و استکبارستیز ایران اسلامی را در قله سرافرازی نگه می‌دارد.
کد خبر: ۸۶۸۱۳۹۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار سید علی سیدی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قم که به مناسبت هفته مقاومت و پیروزی در پادگان خیبر قم برگزار شد، با بیان اینکه فتح خرمشهر به تعبیر امام خمینی(ره) فتح ارزش‌ها نام‌گرفته است، اظهار کرد: این حماسه تاریخ رشادت ملت را برای جهانیان به نمایش گذاشته و نقش‌آ‏فرینی رزمندگان عملیات بیت‌المقدس از امام حسین(ع) الگوبرداری شده است.

وی با اشاره به حضور فرماندهان توانمندی از جمله شهید صیاد شیرازی در عملیات بیت‌المقدس اضافه کرد: دشمن در عملیات بیت‌المقدس طعم شکست را در سطوح راهبردی، تاکتیکی و عملیاتی دریافت کرد به همین علت این عملیات ترس منطقه‌ای را به دنبال داشته و حامیان غربی از اینکه نتوانستند رژیم صدام را در مقابل ایران به پیروزی برسانند نسبت به بسیاری از اهداف خود ناامید شدند.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) با تاکید بر اینکه رسیدن به دستاوردهای مختلف علمی را مدیون رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس هستیم، خاطرنشان کرد: قدم گذاشتن در حیاط‌های خلوت استکبار که در اختیار غرب بوده از دستاوردهای نظام اسلامی است و ملت بیدار و استکبارستیز ایران اسلامی را در قله سرافرازی نگه می‌دارد.

وی از سوم خرداد به عنوان هویت دینی و ملی ملت ایران نام برد و ادامه داد: گرامیداشت سالروز عملیات بیت‌المقدس باید مورد توجه اقشار مختلف جامعه اسلامی قرار گیرد؛ رشادت‌های رزمندگان در این عملیات برای همیشه در صحنه مقابله با دشمن تاثیرگذار است.

سیدی فتح خرمشهر را آغازی برای احیای هویت دینی کشورهای مختلف دانست و مطرح کرد: فتح خرمشهر زمینه‌ساز ایجاد تشکل مجاهدان اسلام و حضور سفیران انقلاب اسلامی در جبهه‌های مقاومت منطقه شد.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی حوزه نفوذ ایران را به نقطه امیدی برای مردم جهان تبدیل کرده و مانع پیشبرد اهداف غرب از جمله توسعه جنگ‌های نیابتی در منطقه شده است به همین علت می‌تواند بسترهای آزادی قدس را نیز فراهم می‌سازد.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی به عنوان دیده‌بانی توانمند تهدیدها و خطرات احتمالی را به مردم یادآوری می‌کنند، عنوان کرد: نیروهای مسلح از جمله سپاه، ارتش، بسیج، نیروهای نظامی و انتظامی با پیروی از فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در صحنه حضور داشته و برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند.
ارسال نظرات