دادستان ویژه روحانیت کشور در مراسم تودیع و معارفه دادستان ویژه روحانیت در ساری گفت:7 هزار کانال علیه جمهوری اسلامی ایران به صورت شبانه‌روزی بر علیه اعتقادات و باورهای دینی فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۸۱۴۲۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه دادستان ویژه روحانیت استان‌های مازندران و گلستان در ساری اظهار داشت: امروز آبروی روحانیت توسط مراجع تقلید و علمای جهان اسلام حفظ شده است و در واقع روحانیت اثرگذارترین سازمان دینی بین مردم هستند.

دادستان ویژه روحانیت کشور گفت: روحانیت در قبل و بعد از انقلاب در دفاع از ارزش‌های دینی و انقلاب نقش‌آفرینی کرده و به همین خاطر همواره مورد علاقه مردم و متدینین بودند.

او با اشاره به اینکه یکی از جلوه‌های معنوی‌سازی انسان زیارت است تصریح کرد:‌حفظ هویت دینی و واکسینه انسان سالم از طریق فرهنگ زیارت در جامعه نهادینه می‌شود.

رئیسی با بیان اینکه روحانیت مبدأ و پناهگاه اصلی حفظ ارزش‌های اسلامی هستند، یادآور شد: 60 کانال فارسی‌زبان علیه نظام مقدس اسلامی و 7 هزار کانال علیه جمهوری اسلامی ایران به صورت شبانه‌روزی بر علیه اعتقادات و باورهای دینی فعالیت می‌کنند.

حجت الاسلام رئیسی با اعلام اینکه ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی یکی از کارکردهای گروه‌های تکفیری و سلفی است یادآور شد: امروز اهل سنت عاشق اهل بیت بوده و جریان اهل سنت دل‌داده به آل‌الله است و توطئه‌های جریان تکفیری در این زمینه پوچ و بیهوده می‌باشد.

رئیس آستان تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه امام هشتم شیعیان مخصوص همه ملت‌های مسلمان بوده و به کل شیعیان تعلق دارد، افزود: نقش روحانیت در ترویج فرهنگ زیارت و ارتقای اعتقادات دینی ملت‌های مسلمان بسیار اثرگذار است.

رئیسی با بیان اینکه زیارت همواره مورد هجوم دشمن بوده و رسانه‌های استکباری قصد دارند این فرهنگ غنی و ارزشی را از ملت‌های مسلمان بگیرند تأکید کرد: هدف اصلی استکبار از این اقدام این بوده تا جلو ایستادگی ملت ایران در برابر توطئه‌های استکبار گرفته شود.

دادستان ویژه روحانیت کشور با اشاره به اینکه روحانیت در تبلیغ دین در کشورهای اسلامی نظیر لبنان، یمن و عراق اثرگذاری جدی داشته است، تصریح کرد: حوزه‌های علمیه منشأ، مبدأ و حامی نظام بودند و دشمن می‌خواهد روحانیت را از نظام اسلامی بردارد که با حمایت مردمی این توطئه‌های استکبار نقش بر آب خواهد شد.

به گزارش تسنیم، در این مراسم با قدردانی از خدمات حجت الاسلام محمد مجتهدزاده، حجت‌الاسلام سعید شهواری به سمت دادستان کل ویژه روحانیت استان‌های مازندران و گلستان منصوب شد.


انتهای پیام/ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها