فتح خرمشهر حماسه ملی است/حضور مردمی همواره حماسه ساز بوده است

فرمانده سپاه بیجار با تاکید بر اینکه در تاریخ انقلاب اسلامی هر کجا که مردم حضور داشته اند موجب خلق حماسه بزرگ و به یاد ماندنی شده است،گفت:تحقق اقتصاد مقاومتی ملزم اتحاد و یکپارچگی مردم و مسئولان در تمامی رده ها است.
کد خبر: ۸۶۸۱۴۴۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سید حسین محمودی ضمن گرامیداشت سوم خرداد،سالروز آزاد سازی خرمشهر،اظهار داشت: عملیات بیت المقدس در سال 61 از سنگین ترین عملیات های دوران دفاع مقدس بود.

وی افزود: اتحاد و یکپارچگی تمامی نیروهای نظامی اعم ارتش،سپاه،بسیج و ژاندارمری از عوامل اصلی پیروزی رزمندگان در عملیات بیت المقدس بود.

فرمانده سپاه بیجار با تاکید بر اینکه همه دستاوردهای دوران دفاع مقدس از الطاف خداوند متعال و رهبری داهیانه معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) بود،گفت: فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ دوران دفاع مقدس است.

محمودی خاطر نشان کرد: فتح خرمشهر حماسه ملی است که حضور مردمی منجر به ظهور آن شد.

وی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بازگویی و انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل سوم و چهارم انقلاب تاکید کرد

فرمانده سپاه بیجار در ادامه با تاکید بر اینکه در تاریخ انقلاب اسلامی هر کجا که مردم حضور داشته اند موجب خلق حماسه بزرگ و به یاد ماندنی در تاریخ نظام شده است،گفت:تحقق اقتصاد مقاومتی ملزم اتحاد و یکپارچگی مردم و مسئولان در تمامی رده ها است.

محمودی یادآور شد: همدلی و همزبانی و از بین رفتن بی اعتمادی که در بین لایه های مختلف جامعه رسوخ کرده است یکی دیگر از راه های تحقق اقتصاد مقاومتی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار