فرماندار اردبیل:

مقاومت ما عبرتی شد که هیچ کشوری خواب نفوذ به ایران را نبیند

پیکان همه حملات به سوی ایران است و این وحدت و انسجام است که باعث حفظ نظام شده است.
کد خبر: ۸۶۸۱۴۵۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صبح امروز با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی استان به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر رژه نیروهای مسلح در تیپ 40 ارتش اردبیل برگزار شد.

پیش از برگزاری رژه، فرماندار اردبیل گفت: رزمندگان ایران در یک جنگ عظیم که کل دنیا با هم علیه نظام جمهوری اسلامی ما به مبارزه پرداختند حتی نتوانستند یک وجب از خاک ایران را تصرف کنند و وقتی این امر را با گذشته تاریخ ایران مقایسه می کنیم که به دلیل بی عرضگی پادشاهان سرزمین ایران تصرف و اشغال شد بیشتر به ارزش رزمندگان پی میبریم.

وی افزود: به نظر بنده کماکان نیز حافظ و نگه دارنده ی کشور و نظام سپاه است و اگر کسی این ارگان نظامی را نگاهی غلط بکند از خودی ها محسوب نمی شود و در صف دشمنان قرار می گیرد.

جواد زنجانی با گفتن این جمله که همه عزت و افتخار خود را مدیون شهدا هستیم تصریح کرد: رزمندگان و شهدا در عملیات آزاد سازی خرمشهر با وجود اینکه تلفات زیادی داشتند اما هیچ گاه عملیات را متوقف نکردندو دست به حماسه ای زدند که نه تنها در تاریخ دفاع مقدس بلکه در تاریخ ایران و جهان جاویدان شد.

فرماندار اردبیل ادامه داد: حدود پنج هزار نفر از سربازان خودی در این عملیات مقابل نیروی چهل هزار نفری دشمن قرار گرفتن و چنان از خود ایثار و رشادت به نمایش گذاشتند که بالاخره توانستند خرمشهر را آزاد کنند.

مقاومت ما عبرتی شد که هیچ کشوری خواب نفوذ به ایران را نبیند

زنجانی در پایان سخنان خود حفظ وحدت و انسجام را برای نظام مهم دانست و گفت: حضور رزمندگان مدافع حرم در سوریه بدون دلیل نیست و همه مردم باید بدانند که پیکان همه حملات به سوی ایران است و این وحدت و انسجام است که باعث حفظ نظام شده است.

ارسال نظرات