خبرهای داغ:
صبح امروز مراسم گرامیداشت حماسه سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور فرمانده تیپ 82 سپاه استان قزوین در تاکستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۱۴۷۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم بزرگداشت سوم خرداد به مناسبت آزادسازی خرمشهر در محل سالن امام علی (ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  تاکستان برگزار شد.

سرهنگ هاشم آذربایجانی فرمانده تیپ82 سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در این مراسم ضمن یادآوری شجاعت‌های رزمندگان دفاع مقدس به تحولات جهان و منطقه اشاره کرد و گفت: رزمندگان اسلام همواره در دفاع از دین و اسلام جانفشانی می‌کنند.

وی با اشاره به اهداف کشورهای استکبار بیان کرد: تمام اهداف کشورهای ظلم و استکبار نابودی جمهوری اسلامی است ولی تدبیر مقام معظم رهبری و نظام بر این شد که خط مقدم اسرائیل از ایران به خط مقدم اسرائیل برگردد ، به طوری که بعد از انقلاب اسلامی ، اسرائیل حتی یک وجب هم نتوانست به خاک ما تجاوز کند.

آذربایجانی خاطرنشان کرد: وظیفه ملت ایران این است که برای دفاع از اسلام و انقلاب در همه زمان‌ها وارد عمل شوند تا متجاوزان به اهداف خود دست پیدا نکنند.

فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) متذکر شد: امنیت و آسایش امروز کشور را مرهون رشادتها و ایثارگری های خانواده معظم شهدا و نیز رزمندگان سلحشور هستیم که باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

 7001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها