خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تاکستان:

تجدید پیمان با آرمان‌های امام و اعلام تبعیت از رهبری

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تاکستان اظهار کرد: دلبستگی و پایداری خود را به آرمان‌های امام (قدس سره) و تبعیت از رهبری و هدایت‌های رهبر معظم و حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) اعلام کرده است.
کد خبر: ۸۶۸۱۴۸۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع)شهرستان تاکستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در ارتباط با قیام 15 خرداد و سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بیان کرد: نیمه دوم خرداد نقطه عطف یادآوری درس‌های الهی امام خمینی (قدس سره) است که با گذشت زمان و بروز وقایع مختلف، تدبر در آنها موجب معرفی ابعاد شگفت آن شخصیت عظیم الشأن می‌شود.

وی گفت: امام خمینی(قدس سره) شخصیتی بود خدا محور که وظیفه خود را به بهترین وجه، شناخت و در این راه با تاسی به تعالیم عالیه و انسان ساز اسلام عزیز و پیروی از اجداد طاهرینش (ع) و به ویژه سالار شهیدان (ع)، قلوب مشتاقان را با اخلاص، حکمت و موعظه‌ نیکو به سوی پروردگار عالم دعوت نمود.

میرازبیگی افزود: از اوان سال42 با خیل دل‌های بیدار و همراهی توده‌های عاشق اسلام به مبارزه در میدان‌های مختلف نبرد با ظلم و استبداد و بی‌عدالتی پرداخت.

این مسئول با اشاره به شخصیت شجاع و مبارز حضرت امام(ره)تصریح کرد: امام به ثقلین دست آویخت و آن را خط مشی زندگی فردی و اجتماعی و مبارزه خود ساخت؛ صادقانه مردم را به آن دو امانت عزیز سفارش نمود و خود شجاعانه و مردانه به هیچ هراس و مصلحت اندیشی ذلیل کننده در برابر قوای شیاطین عالم ایستاد و در عین حال یار و غمخوارمظلومان بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تاکستان اظهار کرد: امام، همه سختی‌ها را به خاطر خدا تحمل کرد و در برابر چشمان بهت زده‌ جهانیان، آنچنان رحمت و نصر الهی را جلب نمود که نور امید در دل‌های مستضعفین جهان تابیدن گرفت که مصداق آیه مبارکه"إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ" می‌باشند.

وی اضافه کرد: او بلندترین گام را برای خارج کردن بشریت از زیر سایه سنگین و ننگین دستگاه‌های استکباری و در رأس آنها آمریکا برداشت و به همگان گوشزد کرد که در جهان، حجم تحمل زحمتها و رنجها و فداکاری‌ها و جان نثاریها و محرومیت‌ها مناسب حجم بزرگی مقصود و ارزشمندی و علو رتبه آن است.

میرزابیگی مطرح کرد: عظمت هدف و عزم راسخ امام به ما می‌آموزد که امروز نیز پس از گذشت بیست و هفت سال از ارتحال و فقدان جانسوز او، برای تداوم انقلاب با چشمانی باز دنباله رو همان عاملی باشیم که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

وی ابراز کرد: باید به حرکت صادقانه در خط امام ایمان داشته باشیم، بیانات و دستورات و روشنگری‌ها و سفارش های امام و بویژه وصیت‌نامه سیاسی، الهی آن مرد بزرگ را با تدبّر، در صحنه اقدام، جامه‌ عمل بپوشانیم.

 وی در ادامه اظهار کرد: آگاه باشیم که امروز هدایت ایران اسلامی و مجاهده‌ ملت برای تحقق اهداف بلندی نظیر اقتصاد مقاومتی دانش بنیان، اقدام جهادی و عمل  فرهنگی بدون شک، تداوم راه آن عزیز سفر کرده است و یأس و ناامیدی از توان داخلی  دوری از دستورات و سفارش های آن عزیز بزرگوار است.

این مسئول گفت: در آستانه بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت آیة الله العظمی امام خمینی (قدس سره) بار دیگر اعلام می‌کنیم که همچنان تعهد و دینداری و دانش و تخصص را به مثابه دو بال پرواز برای نیل به شکوفایی و عزتمندی ایران اسلامی می‌دانیم و بر این باور اصرار داریم که در هر یک از عرصه های اجتماعی و سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور، نگاه کلان و برنامه محور امری اجتناب ناپذیر است.

وی در خاتمه متذکر شد: دلبستگی و پایداری خود را به آرمان‌های امام (قدس سره) و تبعیت از رهبری و هدایت‌های رهبر معظم و حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) اعلام کرده و ضمن حضور فعال در آیین انقلابی، عاطفی و ملی بزرگداشت حضرت امام (ره)، از ملت شریف ایران اسلامی دعوت می‌کنیم تا دست در دست هم با اتکال به خدای سبحان و وحدت کلمه، عزم ملی و مدیریت جهادی خود را برای پیشرفت همه جانبه کشور به نمایش گذارند.

7001/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها