نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان:
نام بسیج مقدس است و تفکر بسیجی عامل وحدت و استقلال است.
کد خبر: ۸۶۸۱۴۸۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان در دیدار جمعی از فرهنگیان بسیجی استان، ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان و سالروز آزادسازی خرمشهر روز ایثار و مقاومت، گفت: در تاریخ مدنیّت هشت هزار ساله ایران هر وقت حمله ای به ایران صورت گرفته است، بخشی از خاک ایران تجزیه شده است، اما بر اثر ایستادگی ارتش، سپاه و بسیج مردمی نقش بسزایی داشتند حتی یک وجب از خاک ایران جدا نشد.

آیت الله خاتمی افزود: اتحاد، بصیرت و دشمن شناسی از فاکتورهای ایستادگی ملت ایران می باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: یکی از عرصه های به روز ماندن، عرصه بسیج است، نام بسیج مقدس است و تفکر بسیجی عامل وحدت و استقلال است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان تصریح کرد: بسیج تفکر ولایی است و الگوی بسیج حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری می باشند که بایستی هنر ما به جذب حداکثری در بسیج و نوآوری و خلاقیت در اجرای برنامه بسیج معطوف شود.

گفتنی است، در این دیدار اعضای شورای بسیج فرهنگیان استان و کانون های بسیج فرهنگیان ناحیه یک و دو و همچنین مربیان و سرگروه های حلقه ها صالحین بسیج فرهنگیان حضور داشتند.

لازم به ذکر است، 4 هزار و 900 شهید فرهنگی و 36 هزار شهید دانش آموز فرهنگی همرا با ارتش، سپاه و بسیج مردمی در هشت سال دفاع نقش بسزایی داشتند.

ارسال نظرات