آزادی خرمشهر یادآور اعتماد به خداست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بن، آزادسازی خرمشهر را یادآور ایثار و شهادت و اعتماد به خدا دانست.
کد خبر: ۸۶۸۱۵۲۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بن گفت: در آستانه ولادت باسعادت منجی عالم بشریت و امید مستضعفان آقا امام زمان و سوم خرداد سالروز آزاد سازی خونین شهر و روز مقاومت و ایثار قرار داریم چه خوب و زیبا تلاقی پیدا می کند این دو مناسبت فرخنده و امروز به این مطلب پی می بریم که اگر توکل بر خداوند داشته باشیم و به وظیفه الهی خود خوب عمل کنیم نصرت و پیروزی خودش را نصیب میکند. «ان تنصروالله ینصرکم»

حجت الاسلام عباسی افزود: آزادسازی خرمشهر برای همه مردم ایران یادآور شجاعت ایثار وشهادت و اعتماد برخداست. چه زیبا خداوند به بندگان خودش نظرلطف می اندازد، و لشکر حزب الله خودش را یاری می دهد و چه زیبا فرمود آن رهبر فرزانه که خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی، ادامه داد: امروز وظیفه ما تبین این فتح بزرگ برای نسل های جوان تر است تا بوسیله این یادآوری ها از قدرت پوشالی و هیمنه توخالی دشمنان اسلام نترسند و بدانند پیروزی نهایی از آن خداوند و بندگان خودش است به امید روزی که در رکاب امام زمان فتح همه دنیا و پاک شدن آن را از لوث شرک و کفر جشن بگیریم «ونریدان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمة و نجعلهم الوارثین»


ارسال نظرات
آخرین اخبار