معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه 313 زائر گیلانی در غالب کاروان پیاده مسیر 300کیلومتری رشت تا حرم مطهر امام (ره) را طی خوهند نمود یادآور شد: زائرین گیلانی بمدت 10 روز این مسیر را طی می‌کنند و در طول مسیر مورد استقابل مردم و مسئولان قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۸۶۸۱۵۴۶
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سرهنگ عباس بایرامی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گیلان ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: سوم خرداد نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران و الگوی مناسبی برای پیشرفت و توسعه است.

وی ترویج یاد و نام اندیشه‌های ماندگار حضرت امام (ره) و حضور حماسی و وحدت آفرین را یکی از اهداف اعرام کاروان پیاده و سواره به مرقد مطهر امام خمینی (ره) دانست و گفت: کاروان پیاده گیلان با عنوان پیروان ولایت، مدافعان حرم از رشت اعزام می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان بر لزوم انتقال اندیشه‌های امام (ره) به نسل جوان جامعه تاکید کرد و گفت: امید آفرینی و تقویت روحیه مشارکت، بررسی آراء و دیدگاه‌های امام در حوزه سیاست داخلی و خارجی، ایجاد اعتماد به نفس ملی و تعامل بین مردم بر اساس آرا ء امام(ره) از اهداف برگزاری نشست‌های بصیرتی و مراسم سالگرد ارتحال امام است.

بایرامی اقتصاد مقاومتی، خودکفایی و استکبارستیزی را از سیاست های محوری در حوزه اندیشه حضرت امام (ره) عنوان کرد و افزود: استکبار ستیزی از ویژگی‌های بارز امام خمینی(ره) بود.

وی ادامه داد: امروزه، دست‌های پنهانی وجود دارد که می‌خواهد امام را بدون حساسیت نسبت به استکبار به جامعه معرفی کند درحالیکه اندیشه امام مبتنی بر استکبارستیزی بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه 8هزار و 700 گیلانی در غالب کاروان سواره در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) شرکت خواهند کرد گفت: پیش‌بینی می‌شود سقف اعزام‌ها کاروان سواره گیلان با توجه به استقبال خودجوش مردم به 10هزار نفر برسد.

بایرامی با بیان اینکه 313 زائر گیلانی در غالب کاروان پیاده مسیر 300کیلومتری رشت تا حرم مطهر امام (ره) را طی خوهند نمود یادآور شد: زائرین گیلانی بمدت 10 روز این مسیر را طی می‌کنند و در طول مسیر مورد استقابل مردم و مسئولان قرار می‌گیرند.

وی به برنامه امسال کاروان پیاده به حرم حضرت امام(ره) اشاره کرد و گفت: همانند سال‌های گذشته در غروب چهارم خرداد همزمان با اقامه نمازمغرب و عشاء مراسم بدرقه زائرین در مصلا برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه کاروان پیاده گیلان صبح روز 5 خرداد حرکت خود را به سوی حرم حضرت امام (ره) آغاز خواهد کرد گفت: زائران عصر روز 13 خرداد به حسینیه جماران خواهند رسید.

ارسال نظرات