خبرهای داغ:

رقابت ۸۰ دانشجوی دانشگاه علمی و کاربردی اصفهان در مسابقات قرآن دانشجویی

دوازدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه های جامع علمی و کاربردی استان اصفهان چهارم خرداد ماه سال جاری در بخش شفاهی و با حضور 130 دانشجوی قرآنی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۸۱۶۱۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ، معاون فرهنگی، دانشجویی ستاد جامع دانشگاه های علمی و کاربردی استان اصفهان خاطر نشان کرد: ۴۳۰ دانشجوی این دانشگاه در جشنواره قرآن و عترت دانشجویی در سال جاری ثبت نام کردند که ۸۰ دانشجو در بخش شفاهی به رقابت می پردازند..
رفیعی با اشاره به اینکه ثبت نام در مسابقات بدون هیچ گونه محدودیتی انجام شده خاطر نشان کرد: امسال به دلیل تغییر جابجایی امتحانات یایان ترم به قبل از ماه مبارک رمضان و در واقع همزمانی با فرصت مطالعه پایان ترم استقبال کمتری را شاهد بودیم..
مجید رفیعی اظهارکرد:، ترتیب هر ساله برگزاری مسابقات نیز در اردیبهشت ماه بود که همین عوامل باعث برهم خوردن این ترتیب منظم و سردرگمی بخشی از دانشجویان شده است..
معاون فرهنگی، دانشجویی ستاد جامع دانشگاه های علمی و کاربردی استان اصفهان با بیان اینکه مسابقات در سه گروه مدرسان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ها برگزار می شود افزود: چهارم خرداد ماه شاهد برگزاری جشنواره قرآن و عترت در چهار بخش قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ و اذان هستیم.
رفیعی تاكید كرد: این جشنواره در بخش خواهران روز سه شنبه هفته آینده از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح تا ظهر برگزار و بعدازظهر نیز از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه مسابقات آقایان برپا می‌شود.

وی ادامه داد: سه منتخب خانم و سه آقا به مرحله كشوری این مسابقات معرفی می‌شوند و منتخبین این جشنواره نیز به مرحله ملی كه با حضور منتخبان تمامی دانشگاه‌های كشور برگزار می شودراه پیدا می‌كنند.

رفیعی تصریح کرد: برترین های بخش های ادبی، هنری، پژوهشی و فنآوری جشنواره قرآن و عترت دانشجویی دانشگاه های علمی و کاربردی نیز بعد از خرداد و با ارسال آثار به تهران انتخاب و مشخص می شوند.
معاون فرهنگی، دانشجویی ستاد جامع دانشگاه های علمی و کاربردی اصفهان گفت: درآخرین مرحله مسابقات رقابت های سراسری بین همه دانشجویان برگزیده در همه دانشگاه ها اعم از دولتی، پیام نور، آزاد اسلامی و غیر انتفاعی خواهد بود.
این مسئول آموزش عالی استان اصفهان همزمان شدن ماه رمضان در سال های آینده با نیمه دوم تحصیلی دانشگاه ها را یادآور شد و افزود: برای این ایام در سال های آتی ویژه برنامه هایی از جمله احیای شب های قدر را در دانشگاه ها برنامه ریزی و اجرا خواهیم کرد.
مسابقات بخش شفاهی جشنواره قرآن و عترت دانشجویی دانشگاه های جامع علمی و کاربردی استان اصفهان در دو بخش خواهران در نوبت صبح و برادران بعد از ظهر با حضور داو.ران کشوری در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگ و هنر واحد یک اصفهان واقع در شهرک نگین برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار