خبرهای داغ:
فرمانده انتظامي استان اصفهان از انهدام اعضاي باند مخوف سرقت مسلحانه، قتل، شرارت و آدم ربايي در استان هاي اصفهان و تهران و به هلاكت رسيدن دو نفر از آنان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۱۶۱۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ، سردار "عبدالرضا آقاخاني" ، فرمانده انتظامي استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال اجراي طرح امنيت اجتماعي با اولويت مبارزه با اشرار ،اراذل و اوباشماموران پليس امنيت عمومي وكارآگاهان پليس آگاهي با اشرافيت كامل پليسي خود توانستند اعضاي باندي كه در زمينه سرقت مسلحانه، شرارت، آدم ربايي و قتل فعاليت داشتند را شناسايي و منهدم كنند.

وي افزود: اعضاي اين باند پس از اينكه در تاريخ 26 ارديبهشت ماه در درگيري مسلحانه يك نفر از شهروندان را در منطقه "زينبيه" به قتل رسانده و متواري شده بودند سرانجام پس از پنج روز از حادثه مذكور مخفيگاه آنان طي يك عمليات منسجم و هماهنگ در شهرستان سميرم شناسايي و ماموران با همكاري و مشاركت نيروهاي نوپو يگان ويژه اصفهان وارد عمل شده و ضمن درگيري دو نفر از آنان به هلاكت رسيدند و دو نفر ديگر از جمله سردسته باند دستگير شدند.

سردار آقاخاني گفت: همزمان با اين عمليات ماموران پليس آگاهي و اطلاعات اين فرماندهي مخفيگاه باقيمانده اين باند را در منطقه فارسيان چهار محال و بختياري شناسايي و سه تن ديگر از آنان را نيز دستگير كردند.

فرمانده انتظامي استان گفت: از اين متهمان چهارقبضه سلاح سرد شامل قمه و قداره و چاقوهاي نامتعارف به همراه يك قبضه اسلحه كلاشينكف، دو قبضه اسلحه وينچستر ، يك قبضه اسلحه كلت كمري و تعدادي فشنگ و مهمات جنگي كشف شده است.

اين مقام انتظامي بيان داشت: متهمان كه در سنين بين 27 تا 30 سال هستند و طي 10 سال گذشته در استان هاي اصفهان و تهران به اعمال مجرمانه اياز قبيل سرقت مسلحانه طلافروشي، سرقت به عنف، شرارت، آدم ربايي، قتل و ايجاد رعب و وحشت در بين شهروندان مرتکب شده و سردسته اين باند نيز داراي هشت فقره سابقه سرقت بوده است كه به لطف خدا و همت ماموران نيروي انتظامي پرونده اين باند براي هميشه بسته شد.

سردار آقاخاني با تقدير از همكاري و همراهي صميمانه دستگاه قضايي با پليس در اجراي دقيق و موفقيت آميز اين ماموريت گفت: اجراي اين عمليات نشان داد كه دستگاه قضايي و مجموعه پليس استان با قاطعيت وجديت با برهم زنندگان نظم و امنيت برخورد مي كند و انشاء الله خرداد ماه، ماه سياهي براي اراذل و اوباش و اشرار خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها