مسئول بسیج سازندگی سپاه كربلا با توجه به شعار سال از پایگاه های مقاومت بسیج خواست تا برای دست یابی به اقتصاد مقاومتی حداقل در یك زمینه اقتصادی دست به اقدام عملی بزنند.
کد خبر: ۸۶۸۱۶۵۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴



به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، جلسه هم اندیشی مسئولین بسیج سازندگی حوزه های مقاومت بسیج شهرهای بابل،بابلسر و فریدونكنار عصر روز گذشته در نمازخانه سپاه ناحیه بابل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه بابل، سرهنگ پاسدار شریعتی مسئول بسیج سازندگی سپاه كربلا با حضور در این نشست گفت:عرصه یابی خوب، سازماندهی گروههای جهادی و مشاركت مردمی ، 3 هدف مهم در عرصه بسیج سازندگی می باشد كه مدیران بسیج سازندگی حوزه ها باید مورد توجه قرار داده و نظارت و پیگیری جهت اجرای صحیح آن داشته باشند.

وی افزود: با توجه به شعار سال 95 تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» افزود: از هر پایگاه مقاومت بسیج انتظار می رود كه حداقل در یك زمینه اقتصادی دست به اقدام عملی بزند و یا یكی از مشكلات اساسی روستا خود و یا روستای همجوار را با همكاری معتمدین، دهیاری و شورای محل رفع نماید.

شایان ذكر است؛ قبل از سخنرانی مسئول بسیج سازندگی سپاه كربلا، یدالله تقی پور مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بابل به گزارش اقدامات انجام شده در زمینه های مختلف اعم از پروژه های عمرانی، تسهیلات مشاغل خانگی و حمایت های مالی از كارگاه های كوچك تولیدی به ویژه در عرصه اقتصاد مقاومتی پرداخت.



انتهای پیام/ت

ارسال نظرات
پر بیننده ها