یک کارشناس اقتصادی در گفتگو با «بسیج»:

کارگران اخراج شده در غرب کشور به ناچار قاچاقچی شده‌اند!

کارخانجاتی تعطیل شده اند که به عنوان صنایع مادر نقش مهم داشته و واحدها و شرکت های زیر مجموعه زیادی را در خود جای داده است کارگران روش قاچاق را در پیش گرفته اند و کالاهای قاچاق را از مرز قصر شیرین وارد می کنند.
کد خبر: ۸۶۸۱۶۶۳
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

محسن الفتی کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اظهارات وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت مبنی بر تهیه و تدوین بسته حمایت از صادرات غیرنفتی سرنوشت مشابه بسته خروج از تورم 1و 2 را خواهد داشت اظهار داشت: واحدهای تولیدی در مدت عمر سه ساله دولت یازدهم، بسته های حمایتی را به خود ندیده اند و همه شعار گونه بوده است و نه تنها واحدهای تولیدی چیزی از دولت کسب نکرده اند بلکه امتیازات فروانی را از دست داده اند.

وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی بسیاری در کرمانشاه تعطیل شده اند افزود: بسیاری از کارخانجات در غرب کشور تعطیل شده اند، کارخانه نساجی غرب، کارخانه کرپ ناز غرب،  با بیش از 250 نفر نیروی کاری و با مساحت بیش از 55 هکتار به دلیل نداشتن بازار مناسب برای صادرات محصولات به تعطیلی رفته است.

الفتی افزود: کارخانجاتی تعطیل شده اند که به عنوان صنایع مادر نقش مهم داشته و واحدها و شرکت های زیر مجموعه زیادی را در خود جای داده است چینی شهر کرد که در شهرک صنعتی واقع گردیده است یا کارخانه چوب غرب که زمین در حال واگذاری به غیر است نیز تعطیل شده است.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مبنی بر اینکه کارگران اخراج شده از کارخانجات چگونه امرار معاش دارند بیان داشت: کارگران روش قاچاق را در پیش گرفته اند و کالاهای قاچاق را از مرز قصر شیرین وارد می کنند.

ارسال نظرات