خبرهای داغ:

آرمان شهدا اعتلای ارزش های اسلامی و پاسداری از انقلاب بود

فرماندار سرپل ذهاب، آرمان شهدا را اعتلای ارزش ها و پاسداری از انقلاب اسلامی توصیف کرد.
کد خبر: ۸۶۸۱۶۸۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، جهانبخش حیدری روز دوشنبه در دیدار با خانواده شهید محمد مراد مرادی و ابراهیم رحیمی جانباز جنگ تحمیلی گفت: ثمره و برکت خون شهدا باعث شد تا این نظام الهی و اسلامی مستحکم ‌تر از گذشته و سرافرازانه در زمینه‌های مختلف خوش بدرخشد.
وی بیان کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا ، مصاحبت و استفاده از رهنمود و خاطره های آنها باعث می‌شود تا از مسیر شهدا خارج نشویم و همواره در مسیر آرمان‌ها و ارزش‌های الهی و انقلابی حرکت کنیم.
وی صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران را الگوی کاملی برای سایر مردم ذکر کرد و اظهار داشت: باید با پیروی از تفکر، سیره و منش شهدا ، یاد و خاطره آنان را همواره در جامعه زنده نگاه داریم.
فرماندار سرپل ذهاب، با بیان اینکه شهدا چشم و چراغ انقلاب هستند افزود: صبر و بردباری خانواده های معظم شهدا و جانبازان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان آورد.
حیدری اضافه کرد: باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی ، ارزش ها ، دستاوردها و آرمان های هشت سال دفاع مقدس به درستی برای مردم تبیین و بازگو شود.
وی بر لزوم انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین قشر جوان جامعه تاکید کرد و گفت: رمز ثبات و بقای نظام اسلامی در گرو تحقق این مهم است.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سرپل ذهاب نیز در سخنانی با بیان اینکه این شهرستان را راه دفاع از کیان اسلامی شهدای بسیاری را تقدیم نظام اسلامی کرده است ادامه داد: خانواده های معظم شهدا با دل سرشار از ایمان و خوشنودی از شهادت فرزند خود به جامعه ما آبرو، اعتبار و عزت بخشیدند.
سلمان حسن پور افزود: دعای خیر خانواده های معظم شهدا همواره بدرقه راه مسوولان نظام اسلامی در انجام مسوولیت ها است که بی شک این امر توفیق روز افزون خدمتگزاران نظام را به همراه دارد.
فرماندار سرپل ذهاب به همراه برخی از مسوولان با حضور در منزل جانباز سرافراز ابراهیم رحیمی و شهید محمدمراد مرادی از خانواده های معظم آنان تجلیل و قدردانی کرد.
شهید زنده ابراهیم رحیمی در سال 1362 در اثر حملات توپخانه ای دشمن بعثی به درجه جانبازی رسید و شهید محمد مراد مرادی نیز در سال 1358 در اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نایل شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار