معاون اجرایی سپاه کربلای استان مازندران از راهپیمایی بزرگ بسیجیان در راستای تجدید پیمان با مدافعان حرم در سالروز فتح خرمشهر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۱۶۹۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،قاسم هاشمی گفت: عصر روز دوشنبه مقارن با سالروز فتح خرمشهر بسیجیان سراسر استان مازندران در راهپیمایی بزرگی که شعار آن " استمرار حرکت شهیدان، ادامه حماسه سوم خرداد و دفاع مقدس تا دفاع از حرم است" با آرمان های 30شهید مدافع حرم استان تجدید پیمان می کنند.

وی درباره دلیل انتخاب این شعار را بیان کرد: مازندران قهرمان در طول سال های پیروزی انقلاب همواره نقش موثری داشته و شهدای گران سنگی نیز تقدیم این آب و خاک کرده است.

معاون اجرایی سپاه کربلای استان مازندران تصریح کرد: با استقرار نظام جمهوری اسلامی و در طول جنگ تحمیلی نیز شیرمردان خطه مازندران یکی از ستون های دفاعی کشور محسوب می شدند.

هاشمی گفت:در دوران سازندگی مازندران در زمره نخستین استان های پیشقدم در امر بهسازی و بازسازی سوسنگرد بود.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه این پایمردی ها و با پذیرش مبارزه با اشرار و قاچاقچیان غرب کشور توسط دلیرمردان مازندران این استان وفاداری خود را به انقلاب، رهبری و این مرز و بوم اثبات کرد.

هاشمی یادآور شد: در حال حاضر نیز با تقدیم 30شهید مدافع حرم مازندران ثابت کرد که در هرزمان و هر شرایطی مطیع امر رهبری است.

وی گفت: مهمترین هدف ما از برگزاری این راهپیمایی توسط بسیجیان در سراسر نقاط استان تجدید پیمان با آرمان های شهدا بالاخص شهدای حرم و قدرت نمایی به ابرقدرت های جهان است.

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران افزود: این حرکت که از ساعت 18 الی 20 امروز دوشنبه از نواحی مقاومت بسیج سراسر استان به طرف مصلی ها صورت می گیرد و نشان از آن دارد که خون شهیدان مقاومت نه تنها تباه نگشته بلکه همواره در رگ های جوانان غیور ما جاری است.

وی گفت: با حضور حماسی بسیجیان در این راهپیمایی به ابرقدرت های جهان نشان خواهیم داد که همواره گوش به فرمان رهبر زمانمان هستیم و نه تنها در سوریه بلکه در همه جبهه های حق علیه باطل حضوری قدرتمند داریم.




منبع: ایسنا
ارسال نظرات
پر بیننده ها