خبرهای داغ:
در همایش مسوولیت های اجتماعی صنعت نفت؛

تندیس طلایی صنعت نفت به پالایشگاه تبریز رسید

خبرگزاری بسیج: تندیس طلایی همایش مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت کشور به پالایشگاه تبریز اعطا شد.
کد خبر: ۸۶۸۱۷۰۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت تبریز، شرکت پالایش نفت تبریز به عنوان تدوین کننده نخستین گزارش پایداری بر اساس استاندارد GRI موفق به اخذ تندیس طلایی این همایش شد.

شاکر خفایی با اعلام این خبر، افزود: در این گزارش ضمن معرفی شرکت، آرمان، سیاست ها و ارزش های آن، برخی از مهم ترین اقداماتی که در در چند سال گذشته در راستای پایداری صورت گرفته، عرضه شده است.

وی ادامه داد: در این گزارش همچنین سیاست های مسئولیت اجتماعی و مدل اجرایی آن، منشور مسئولیت های اجتماعی شرکت، مدیریت ذینفعان، حاکمیت سازمانی، فعالیت های کاری کارکنان، محیط زیست، حقوق شهروندی، مشارکت اجتماعی، مشتریان، بازار و کسب و کار ارائه شده است.

خفایی نتایج عملکردی در ارتباط با مسئولیت اجتماعی شرکت و چک لیست سالانه مسئولیت اجتماعی پالایشگاه تبریز را از دیگر موارد تدوین شده در این گزارش دانست.

وی با بیان اینکه پالایشگاه تبریز تلاش در استقرار پایداری در مجموعه فعالیت های خود دارد، اظهار داشت: این پالایشگاه با توجه به آرمان و سیاست های شرکت خواهان آن است که در زمینه مسئولیت اجتماعی پالایشگاه تبریز نقش خود را به عنوان شرکت پیشرو ایفا کند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت تبریز با تاکید بر اینکه سازمانها و شرکت ها تأثیر عمده ای بر سیستم اجتماعی دارند، گفت: این فعالیت ها باید به گونه ای باشد که اثرات مثبت حاصل از آن را به حداکثر و اثرات منفی را به حداقل کاهش داده و به عنوان تأثیرگذارترین عضو جامعه، نگران نیازها و خواسته های دراز مدت جامعه باشند و در جهت رفع معضلات آنها بکوشند.

شاکر خفایی تصریح کرد: مسئولیت اجتماعی حقوق مصرف کننده ها، حمایت های زیست محیطی، رعایت اخلاق حرفه ای، فعالیت های اجتماعی و خیرخواهی شرکت را شامل می شود.

وی خاطرنشان کرد: پالایشگاه تبریز به عنوان یک بنگاه اقتصادی در راستای مسئولیتهای اجتماعی خود، این اجزا را به هم وصل کرده و فعالیتهای خود را حول یک چارچوب خاص معنوی که حمایت کننده تجارت و تامین منافع ذی نفعان است، سازمان دهی می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها