خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه نیروهای نظامی کشورمان را قوی‌ترین ارتش ایمانی جهان عنوان کرد و گفت: امروز همه وظیفه داریم گنجینه ارزشمند دوران دفاع مقدس را به نسل جدید انتقال دهیم.
کد خبر: ۸۶۸۱۷۱۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در مراسم سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا در کرمانشاه که به مناسبت گرامیداشت سالروز عملیات آزادسازی خرمشهر انجام گرفت اظهار کرد: عملیات بیت‌المقدس به عنوان یک عملیات مهم و استراتژیک انجام گرفت که نتیجه این عملیات بسیار مهم بود.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه دشمن بعثی تصور پیروزی ما را در این عملیات نداشت، گفت: پیروزی رزمندگان اسلام نقطه عطفی در تاریخ دوران دفاع مقدس است که این موضوع از چنان اهمیتی برخوردار بود که امام راحل فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

این فرمانده ارشد نظامی با اشاره به اینکه نیروهای نظامی کشورمان قوی‌ترین نیروهای ایمانی در بین نیروهای مسلح سراسر جهان هستند گفت: رزمندگان ایرانی در دوران دفاع مقدس با اعتقاد در راه آرمان‌های والای اسلام و انقلاب جانفشانی کردند که این با هیچ ابزاری قابل قیاس و قابل سنجش نیست.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس نقش اعتقاد رزمندگان اسلام به ارزش‌ها و معنویات را عامل اصلی شکست تجهیزات و تسلیحات انبوه و پیشرفته دشمن عنوان کرد و ادامه داد: دشمن بعثی با همراهی استکبار جهانی از توان نظامی بالایی برخوردار بود که عملیات بیت‌المقدس صحنه به زانو در آمدن کفر در مقابل سپاه اسلام بود.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: خداوند وعده شکست دشمنان را به مومنان داده است که نصرت الهی در عملیات بیت‌المقدس به تصویر کشیده شد و امروز وظیفه داریم یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم.

وی در پایان با اشاره به اهداف شوم دشمنان برای کمرنگ کردن ارزش‌ها در جامعه ایرانی متذکر شد انتقال گنجینه ارزشمند دوران دفاع مقدس می‌تواند جامعه و جوانان ما را در مقابل نقشه‌های پلید دشمنان مصون نگه دارد.

ارسال نظرات