فرمانده سپاه ناحیه کمیجان گفت:

آزادی خرمشهر الگویی از مقاومت و ایستادگی در مقابل نظام سلطه

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان آزادی خرمشهر الگویی از مقاومت و ایستادگی در مقابل نظام سلطه دانست و گفت: رزمندگان اسلام و جوانان غیور ایران با اتکا به ایمان الهی و تحت فرامین حضرت امام(ره) در برهه‌ای از تاریخ که همه پیروزی ملت ایران را ناممکن می‌پنداشتند معجزه‌ای عظیم خلق کردند.
کد خبر: ۸۶۸۱۷۲۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سرهنگ پاسدار مجتبی مخلص‌آبادی در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان کمیجان که به مناسبت آزادسازی خرمشهر در ستاد نیروی انتظامی این شهرستان برگزار شد با اشاره به سالروز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس اظهار داشت: آزادی خرمشهر نقطه عطف دفاع مقدس و حرکت ملت بزرگ ایران است.

وی افزود: پیروزی ایران در دفاع مقدس انقلاب اسلامی را تثبیت کرد، دفاع مقدس متعلق به همه ملت‌های آزاده است که کلید وحدت بود و پیروز واقعی دفاع مقدس هم ملت ایران بودند.

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان تصریح کرد: تداوم ایستادگی و مقاومت رزمندگان اسلام در دفاع مقدس پس از آزادسازی خرمشهر و بیرون راندن تدریجی اشغالگران و متجاوزین بعثی از سرزمین مقدس ایران نه تنها آرزوی شوم استکبار جهانی در سقوط نظام جمهوری اسلامی را برآورده نساخت بلکه ملت ایران به الگوی ملت‌های منطقه و جوامع استکبارستیز در اقصی نقاط جهان تبدیل شد.

سرهنگ پاسدار مخلص‌آبادی با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن گفت: امروز خاکریزهای جنگ عوض شده اگر به ظاهر از تیر و ترکش خبری نیست ولی جبهه کفر در حال یارگیری برای شیطان است که اگر لحظه‌ای غفلت کنیم خسارات و ضربات جبران ناپذیری خواهیم خورد.

وی بر لزوم حفظ ارزش‌های اسلامی تاکید کرد و گفت: یکی از مراحل حکومت اسلامی حاکم شدن ارزش‌های اسلامی در جامعه است و امروزه ما از جامعه آرمانی که می‌بایست محقق شود عقب هستیم هدف از تشکیل جامعه و حکومت اسلامی زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار