فرماندار کمیجان گفت: فتح خرمشهر صحنه سیاسی و نظامی جهان را تغییر داد حماسه‌ای که با وحدت میان نیروهای مسلح و مردمی محقق شد.
کد خبر: ۸۶۸۱۷۳۶
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، غلامرضا میوه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان کمیجان که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در ستاد نیروی انتظامی این شهرستان برگزار شد ضمن گرامیداشت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: عملیات بیت‌المقدس سرنوشت جنگ را تغییر داد جهان کفر خرمشهر را به عنوان برگ برنده در دست داشت اما با دستور امام راحل نیروهای مسلح با کمک نیروهای بسیجی توانستند خرمشهر را پس از نوزده ماه اسارت آزاد کنند.

وی افزود: آزادسازی خرمشهر سرآغاز شکل‌گیری مرحله‌ای نوین در دفاع مقدس بود چراکه این حماسه غرورآفرین در اوج ائتلاف جبهه ضد ایرانی در جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران شکل گرفت و دنیا را به حیرت واداشت.

فرماندار کمیجان تصریح کرد: آزادسازی خرمشهر در عملیات غرور انگیز بیت‌المقدس، سرآغاز شکل‌گیری مرحله‌ای نوین در دفاع مقدس بود که تکرار پیروزی‌های بزرگ و الهام‌بخش در جبهه حق و زنجیره‌ای از شکست‌های خفت‌بار در جبهه باطل از مشخصه‌های آن به شمار می‌رود.

میوه با اشاره به لزوم حراست از ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت: شهدا با لبیک گفتن به فرمان ولی‌فقیه زمان در جبهه حق علیه باطل حاضر شدند و با نثار جان خود از اهداف والای انقلاب اسلامی دفاع کردند، امروز بایستی ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در حراست از اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی کوشا باشیم.

وی افزود: عملیات بیت‌المقدس به لحاظ تاکتیکی و مسائل جنگی عملیاتی گسترده بود و در این عملیات دشمن بعثی صدمات بسیاری را متحمل شد اما قدرت اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در این عملیات به دنیا به اثبات رسید.

فرماندار کمیجان خاطرنشان کرد: اگر چه خرمشهر یک شهری در جنوب کشور عزیزمان است ولی برای آزاد سازی آن از تمام نقاط ایران اسلامی مردم حضور داشتند امروز اگر سری به گلزارهای شهدای سراسر کشورمان بزنیم تعدای از شهدای عملیات بیت‌المقدس را می‌بینیم و این نشان دهنده غیرت و شجاعت و ولایتمداری ملت ایران است.

خاطره‌گویی پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان آزداسازی خرمشهر و جانبازان و سربازان نمونه سپاه ناحیه کمیجان از برنامه‌های جانبی این مراسم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات