خبرهای داغ:
جانشین سازمان بسیج اساتیددانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی گلستان خبرداد؛

برگزاری اولین کارگاه پیوست نگاری فرهنگی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

معاون سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی گلستان گفت:اولین کارگاه پیوست نگاری فرهنگی به همت سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و موسسات آموزشی و پژوهشی افتتاح می شود.
کد خبر: ۸۶۸۱۷۳۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ,علی اصغر نصرالله نژاد عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه که به منظور افتتاح کارگاه آموزشی پیوست نگاری فرهنگی برگزار شد ,اظهار کرد: هدف از برگزاری این کارگاه، آشنایی اساتید با ضرورت و چیستی پیوست نگاری فرهنگی است.
 در این نشست که در ذیل جلاسیه 4000 شهید استان گلستان  برگزار شد , جانشین سازمان بسیج اساتیددانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی گلستان دکتر نصرالله نژاد افزود :این امردر امتثال امر مقام معظم رهبری در تاکید معظم له در خصوص ضرورت پیوست نگاری فرهنگی وآشنایی با اساتید علاقه مند و توانمند در این زمینه و انتخاب جهت شرکت در کارگاه سه روزه پیوست نگاری صورت می گیرد.
 معاون سازمان بسیج اساتید ,دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی گلستان از مخاطبین این کارگاه آموزشی خبر داد و گفت:گروه اول از مخاطبین اساتید دانشگاه های استان گلستان اعم از دولتی , غیر دولتی و آزاد که در حدود 120 نفر و گروه دوم مدیران در پروژه های عمرانی ,شهرداران ,پیمانکاران و مدیران دستگاه های دولتی و غیر دولتی و گروه سوم از مخاطبین دانشجویان , کارمندان و علاقه مندان در رشته های فنی که می توانند در این کارگاه آموزشی قرار بگیرند. هستند
نصرالله نژاد با اشاره به ابلاغیه مقام معظم رهبری مبنی بر دارا بودن پیوست فرهنگی تمامی طرح ها و پروژه های کشور ، خاطر نشان کرد: شورای سیاست گذاری بسیج اساتید سازمان در نظر دارد در راستای پیوست نگاری فرهنگی با فعال کردن بسیج اساتید، تعدادی از اساتید علمی هر استان را در جهت آموزش و تربیت نیروی انسانی پیوست نگاری فرهنگی انتخاب نماید.
وی از زمان افتتاح این کارگاه را ساعت 8 صبح در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در سالن خلیج فارس خبر داد  و گفت:این کارگاه در دو بخش نظری و عملی به مدت سه روز افتتاح می شود که در انتها گواهی پایان کار هم صادر می شود.
معاون سازمان بسیج اساتید ,دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی گلستان در پایان با بیان لزوم اجرای طرح پیوست فرهنگی در کشور ,خاطرنشان کرد: باید تمامی آسیب ها و فرصت های فرهنگی و تمام طرح و پروژه های هر منطقه در کشور مورد بررسی قرار گیرد تا طرح ها با پیوست فرهنگی کامل شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها