خبرهای داغ:
امام جمعه شهر صدرا

انس و الفت همیشگی با قرآن کریم بهترین راه خداشناسی می باشد

حجت الاسلام والمسلمین حسین نژادیان امام جمعه شهر صدرا در مراسمی که در سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز در جمع کارکنان این ناحیه برگزار شد بیان داشت: انس و الفت به قرآن بهترین راه و عملی است که می توان به خداشناسی دست پیدا نمود.
کد خبر: ۸۶۸۱۷۶۰
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
وی در این مراسم ضمن تبریک میلاد حجت بن الحسن(عج)و گرامی داشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهرگفت:مهدویت و انتظار برای همه ملت ایران و کسانی که نام نشان دارند و خواص هستند از مباحث بسیار ضروری در جامعه اسلامی می باشد و امروزه پاسداری از انقلاب در راهی که ببینیم  دشمن از چه راهی قصد نفوذ  دارد بهترین خدمت و ارزش در راه دستاوردهای نظام است و باید راهها را بشناسیم و رئیس و سرکرده همه دشمنان که شیطان می باشد و بهترین شیطان شناس خدا می باشد و بهترین کتاب برای  شیطان شناسی  قرآن می باشد
وی تصریح نمود:انس و الفت باید نسبت به قرآن و اهل بیت خیلی زیاد شود به طوری که اگر متن عربی را به ما دادند باید بدانیم از قرآن یا ادعیه و یا دیگر کتب مشور  می باشد اگر جنبه معرفتی انسان قوی نشود جزء کسانی می شوند که دچار لغزش و اشتباه شده اند و کسانی که به خاطر کم بصیرتی یا بی بصیرتی حرف های کفرآمیز بر علیه خدا و پیامبر (ص) می زنند.
وی گفت:دعای معرف اللهم عرفنی نفسک ...برای این است که باید از خداوند کمک و استمداد بخواهیم تا خودش را به ما بشناساند و در راه خدا شناسی و معرفت الهی بدون کمک خدا نمی توانیم به جلو حرکت کرد و اگر تبارک ا...خودش را به ما نشناسد در نبوت شناسی هم دچار مشکل و لنگ و غلو خواهیم شد.
امام جمعه شهر صدرا با توجه به اخحادیث و روایت خاطر نشان کرد:مسئله توحید،نبوت و امامت با هم بافته شده و در عرض هم دیگر می باشد و باید با هم باشد نه منفک از هم و بهترین منبع خود قرآن کریم است چرا چون بهترین خدا شناس خود خدا است و چه کسی از خدا بالاتر و بصیرتر و داناتر و اگر بخواهیم اوج خدا شناسی را پیدا بکنیم راهی به جز انس و الفت همیشگی و مستمر با قرآن نداریم.
وی در ادامه به حدیث مشهوری که در بین علما اهل تسنن نیز مشخور است پرداخت و گفت: نبی مکرم اسلام در اواخر عمر خویش خطاب به یاران فرمودنند : من دربین شما می روم ولی دوچیز گران   در میان شما می گذارم کتاب ا... و عترتی و باید نسبت به به این ارث خاتم پیامبران دقت لازم را داشته باشیم.
حجت الاسلام حسین نژادیان در پایان با توجه به اتفاقات اخیر  افزود: وهابیت مثل بهایت  در ایران یه فرقه دست ساز استعماری می باشد که نه دین است نه مذهب که حاصل جدایی از قرآن و ادعیه و امامان و نتیجه طرز و تفکرهای انحرافی،بدعت آور و خرافات است که به تشکیل گروههای تکفیری و داعش و... در همراهی جهان کفر و منجر شده است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار