امام جمعه لنده تصریح کرد: دشمنان مات و مبهوت قدرت و اقتدار رزمندگان ایران اسلامی شدند و فکر تسلط بر خاک و وطن عزیزمان ایران اسلامی توسط دشمنان به زباله‌دان تاریخ پیوست.
کد خبر: ۸۶۸۱۷۷۶
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰

حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل ظهر امروز در مراسم گردهمایی بسیجیان و نیروهای مسلح شهرستان لنده با تبریک سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: سوم خرداد روزی خاطره‌انگیز و ماندگار در تاریخ پر افتخار ملت ایران بوده که عزت و سربلندی را برای ما به همراه داشته است.

وی افزود: در سوم خرداد نه تنها خرمشهر آزاد شد بلکه نقشه‌های شوم خودفروختگان داخلی و خارجی نیز نقش بر آب شد.

امام جمعه لنده تصریح کرد: دشمنان مات و مبهوت قدرت و اقتدار رزمندگان ایران اسلامی شدند و فکر تسلط بر خاک و وطن عزیزمان ایران اسلامی توسط دشمنان به زباله‌دان تاریخ پیوست.

کیانی‌اصل به دستاوردهای سوم خرداد و فتح خرمشهر اشاره و گفت: دشمنان نظام که به طور وحشیانه به کشور ما هجوم آورده بودند این‌بار حالت تهاجمی خود را کنار گذاشته و حالت تدافعی را برگزیدند.

وی خاطرنشان کرد: با انتشار خبر فتح خرمشهر که به فرموده امام خمینی« فتح ارزش‌های اسلامی بوده» در کشور موج و روحیه امید و نشاط در کشور مستولی گشت.

امام جمعه لنده ادامه داد: سوم خرداد روز ایستادگی و مقاومت درس بزرگی برای ملت ایران داشته و آن مطلبی از خود قرآن بوده که جا گفتید خدا پروردگار ماست باید صبر و استقامت و پایداری پیشه کنید.

کیانی‌اصل گفت: ما نباید از دشمنان خود غافل شویم بلکه با آمادگی خود جهت مقابله با هرگونه تهدید دشمنان را حفظ کنیم.

وی اذعان داشت: پیشرفت و اقتدار امروز ملت ایران ناشی از نترسیدن و ایثار و استقامت و پایمردی و اعتماد به خدا بوده است.

کیانی‌اصل گفت: ایمان و استقامت سوم خرداد نیاز فتح و پیروزی در شرایط کنونی بوده چراکه دشمنان علیه ما بسیج شده و تهاجمات فرهنگی و تحریم‌های اقتصادی را یکی پس از دیگری علیرغم به نتیجه رسیدن برجام اجرایی کردند و ما باید قدرت و توان ایستادگی در برابر هجوم همه جانبه را داشته باشیم.

وی افزود: وظیفه انتقال مفاهیم و دستاوردهای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان بوده و باید بدانیم آمریکا و ایادی استکبار در هیچ شرایطی قابل اعتماد نیستند نمونه بارز آن عراق و کشورهای عربی بوده که پس از سال‌ها خوش خدمتی به آمریکا مورد هجوم استکبار قرار گرفته‌اند.

ارسال نظرات