سوم خرداد نتیجه خودباوری، خدامحوری و اتکای به ظرفیت درونی بود که

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: سوم خرداد نتیجه خودباوری، خدامحوری و اتکای به ظرفیت درونی بود که رزمندگان ما به خوبی آن را در دوران دفاع مقدس به اثبات رساندند.
کد خبر: ۸۶۸۱۷۷۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶

علی محمدی پیش از ظهر امروز در مراسم گردهمایی بسیجیان و نیروهای مسلح شهرستان لنده با تبریک سالروز فتح خرمشهر گفت: فتح خرمشهر عاملی جهت تقویت روحیه رزمندگان در دوران دفاع مقدس و شکست سهمگین دشمنان بوده است.

وی افزود: رزمندگان ما با دست‌های خالی ولی با اخلاص و نیت پاک توانستند در برابر قدرت‌های روز ایستادگی کنند و اجازه تعرض به خاک وطن خود را حتی به انداز کف دست ندهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد: دشمنان مجهز به انواع سلاح‌های روز دنیا در برابر نیرو و اراده پولادین ملت و رزمندگان اسلام به زانو درآمدند و ملت توانستند هشت سال جنگ را به خوبی مدیریت و دشمنان تا کیلومترها در خاک خود به عقب برانند.

محمدی افزود: ملت ایران ملت خشن و جنگ‌جویی نیست اما اگر کسی به وطن و ناموسشان چپ نگاه کند تاب نمی‌آورند و با تمام توان از عزت و آبروی خود حراست خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: سوم خرداد نمونه بارز ایستادگی و استقامت ملت ایران بود که به همین مناسبت همه ساله سالروز عملیات غرورآفرین بیت المقدس در کشور ما که یادآور آن همه حماسه و افتخار است گرامی داشته می‌شود تا یادمان نرود که در برابر مشکلات باید با خودباوری و اعتماد به نفش ایستادگی کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: سوم خرداد نتیجه خودباوری، خدامحوری و اتکای به ظرفیت درونی بود که رزمندگان ما به خوبی آن را در دوران دفاع مقدس به اثبات رساندند.

محمدی افزود: رهبر معظم انقلاب در آغاز سال رهنمودی به ملت و مسئولان داشته اند که امروز لازمه تحقق آن بهره گیری از همین روحیه ایثار، خدامحوری و خودباوری است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار